Skravletråd :)

Vesla fremdeles I pysjen < 3 fyr i peisen og vakkert ute:) -22 og solen stikker igjennom og det kommer ned snø som ser ut som glitter :)

Vedlegg

• 1452158521264.jpg
    1452158521264.jpg
    46,8 KB · Visninger: 20
Nei, skal vi stå opp tru? Bonusbestemor kommer snart på lunchbesøk.

Har levert ungene på skole og i bhg. Iskaldt ute. Var innom butikken på vei hjem, men glemte seff bleier.. Typisk. Fyr i ovnen her også, men fremdeles kaldt. Gleder meg til å flytte i et nytt hus som ikke trekker sånn.

Lillebror bæsjet nettopp mens han lå på brystet mitt. Så sovnet han. Stakkars. kan jo ikke la han ligge med bæsj i bleien, men fælt å vekke han. skiftet også nettopp på ham [emoji14]

Fyr i peisen her og, kaldt ute og inne syns jeg. Skal rydde og vaske litt, for får besøk av helsesøster i morgen. Greit å få hybelkaninene inn i buret sitt til da. Litt lyst til å bake boller, men får se hva jeg gidder. Er jo sååååå kjedelig å bare være hjemme! Vil ut og gå en tur, men det skjer ikke på noen dager.

Fyr i peisen her og, kaldt ute og inne syns jeg. Skal rydde og vaske litt, for får besøk av helsesøster i morgen. Greit å få hybelkaninene inn i buret sitt til da. Litt lyst til å bake boller, men får se hva jeg gidder. Er jo sååååå kjedelig å bare være hjemme! Vil ut og gå en tur, men det skjer ikke på noen dager.

Koser oss inne og ser utover på sjøen hvor frostrøyken siger utover! Her er det krøpet under -10 grader og det er nærmest unntakstilstand her ute når det er så kaldt :p

Vi har akkurat vært på sykehuset for å sjekke hørselen. Nå er det fyr i peisen, mini sovner snart og mor nyter en kopp kaffe og homeland på skjermen :-)

Har levert snuppa i bhg og mannen har dratt på jobb. Sendte han med min bil for at den skulle få seg en tur og bli litt varm for første gang på lenge... Hadde planer om å være flink og gå på butikken og handle! Men med minus ti grader to 4 dager på overtid så er motivasjonen fraværende :-( Åh... Prøve å overleve uten å handle eller tvinge seg ut i kulden?!?

Har levert snuppa i bhg og mannen har dratt på jobb. Sendte han med min bil for at den skulle få seg en tur og bli litt varm for første gang på lenge... Hadde planer om å være flink og gå på butikken og handle! Men med minus ti grader to 4 dager på overtid så er motivasjonen fraværende :-( Åh... Prøve å overleve uten å handle eller tvinge seg ut i kulden?!?
Da synes jeg du har lov til å holde deg inne. :)

Han er ikke hjemme før elleve i kveld... :-/

Den vondt i viljen husker jeg også veldig på slutten. Men en veldig mager trøst er at når man er hjemme igjen føles det som om den korte turen var like mye verdt som en lang intervalltreningsøkt :p Fant fort gleden i miniturer som knapt kvalifiserte til en eneste kaloriforbenning og muskelpåkjenning :p ;) Hvordan går det med fødselskroppen? Skjedd noe mer etter strippingen?

Den vondt i viljen husker jeg også veldig på slutten. Men en veldig mager trøst er at når man er hjemme igjen føles det som om den korte turen var like mye verdt som en lang intervalltreningsøkt :p Fant fort gleden i miniturer som knapt kvalifiserte til en eneste kaloriforbenning og muskelpåkjenning :p ;) Hvordan går det med fødselskroppen? Skjedd noe mer etter strippingen?
Du har nok rett, tror jeg må komme meg opp på butikken... ;-)
Fødselskroppen lar seg vente på! Møkk altså!! Strippingen resulterte i null og niks...! :-( Er 4 dager over termin nå!! Jm var overbevist om at baby skulle komme før nyttår. Må lurer jeg på om jeg må gå helt til onsdag, da blir jeg i det minste satt i gang! Men med frøkna på nesten 4kg 3 uker før termin sist så er det skummelt å gå maks lengde denne gangen. Ser for meg baby på 6kg!! Huff :-P
Hvordan er formen din?
PS. Nå hopper jeg her i stuen for å se om jeg kan riste ut ungen...! Haha

Du har nok rett, tror jeg må komme meg opp på butikken... ;-)
Fødselskroppen lar seg vente på! Møkk altså!! Strippingen resulterte i null og niks...! :-( Er 4 dager over termin nå!! Jm var overbevist om at baby skulle komme før nyttår. Må lurer jeg på om jeg må gå helt til onsdag, da blir jeg i det minste satt i gang! Men med frøkna på nesten 4kg 3 uker før termin sist så er det skummelt å gå maks lengde denne gangen. Ser for meg baby på 6kg!! Huff :-P
Hvordan er formen din?
PS. Nå hopper jeg her i stuen for å se om jeg kan riste ut ungen...! Haha
Har du luftet bekymringen din for størrelsen på babyen med noen?

Har du luftet bekymringen din for størrelsen på babyen med noen?
Ja. Har snakket med jm om det. Men hun sier bare at baby ikke er så stor. Problemet er at samme hm påstod at Sofie ikke var stor heller, liten baby sa hun to dager før hun kom. Og da var hun som sagt nesten 4kg! Og hadde menstermin og ul-termin så kan ikke skylde på noe feil der heller....

Back
Topp