Skravletråd :)

Sitter alene med strikkinga på legekontoret etter å ha styrtet i meg en aldri så liten sukker"dram"... Glukosebelastningstest er rasende festlig på tom mage :p 30 min etter og jeg føler meg bortimot beruset! Flere her som har vært/ skal igjennom en slik test ?
Travel dag videre idag, så håper jeg ikke får hangover av dette ;)

Sitter alene med strikkinga på legekontoret etter å ha styrtet i meg en aldri så liten sukker"dram"... Glukosebelastningstest er rasende festlig på tom mage :p 30 min etter og jeg føler meg bortimot beruset! Flere her som har vært/ skal igjennom en slik test ?
Travel dag videre idag, så håper jeg ikke får hangover av dette ;)
Dette høres nesten festlig ut :p du får oppdatere på hvordan dagen har gått senere og da :D

Dette høres nesten festlig ut :p du får oppdatere på hvordan dagen har gått senere og da :D

Begynner å bli noen måneder siden jeg bukket under for drikkepress kan du si :p Dama på laben var fenomenal og kom stadig ut på venterommet for å se om jeg fortsatt satt oppreist ;p Dagen gikk overraskende greit! Jeg hadde lest om de som ble dårlige resten av dagen etter en slik test, men jeg følte meg bare uvell frem til magen fikk mat :) Så det er ihvertfall ikke noe å grue seg til for andre som skal ta det ;)

Eg har også tatt den testen, og var bare uggen frem til eg fekk litt mat i kroppen igjen :)
Verste med den testen var de to timene på venterommet:confused: Men veldig glad for å ha tatt testen:)

Jeg sitter på venterommet hos legen nå, litt over en time igjen. Enig i at ventetiden er verre enn drikken ;) gleder meg til å spise noe etterpå, håper prøvene er fine så jeg kan spise noe godt med god samvittighet :D

Jeg lekker sånn fra brystene.. bruker sånne ammeinnlegg i bh'er men de er så ømme at uansett bh, så klarer jeg ikke det i lengden. Må gå uten litt også. Plutselig sitter jeg med to våte flekker på plagget jeg har på meg.

Jeg lekker sånn fra brystene.. bruker sånne ammeinnlegg i bh'er men de er så ømme at uansett bh, så klarer jeg ikke det i lengden. Må gå uten litt også. Plutselig sitter jeg med to våte flekker på plagget jeg har på meg.
Bruker du ullinnlegg eller engangs da?
Jeg hadde ullinnlegg med lomme som jeg puttet engangsinnlegg i sist gang. Det fungerte godt :)

Bruker du ullinnlegg eller engangs da?
Jeg hadde ullinnlegg med lomme som jeg puttet engangsinnlegg i sist gang. Det fungerte godt :)
Jeg fikk en pakke engangs fra Avent. De er greie. Skal sies at det ikke er de som gjør at jeg er øm. Det er brystene selv :p hvor kjøpte du de Ullinnleggene? Høres hendige ut :)

Jeg fikk en pakke engangs fra Avent. De er greie. Skal sies at det ikke er de som gjør at jeg er øm. Det er brystene selv :p hvor kjøpte du de Ullinnleggene? Høres hendige ut :)
Okei, skjønner den. Kan uansett være greit å investere i ullinnlegg. Jeg brukte dem hele ammeperioden sist, både sommer og vinter. Jeg kjøpte joha sine på bebitoshop.no :)

Okei, skjønner den. Kan uansett være greit å investere i ullinnlegg. Jeg brukte dem hele ammeperioden sist, både sommer og vinter. Jeg kjøpte joha sine på bebitoshop.no :)
Notert ;) får starte bestillinger av diverse når jeg har fått flyttet :)

Det skjønner jeg:)
Greit å komme i orden før baby kommer ja:)
Var lenge det hele var usikkert. Ble bekymret for at jeg ikke kom til å finne meg en plass å bo som ikke kostet skjorta :) her er alt inklusivt i leien og leiligheten er helt fantastisk

Var lenge det hele var usikkert. Ble bekymret for at jeg ikke kom til å finne meg en plass å bo som ikke kostet skjorta :) her er alt inklusivt i leien og leiligheten er helt fantastisk
Det høres jo veldig bra ut:)
Blir nok godt å komme i orden:)

Har noen av dere begynt å hente ut sånne gratis babybokser?

Har noen av dere begynt å hente ut sånne gratis babybokser?
Ikke hentet noen babybokser, usikker på om man kan få det to ganger :/
Har hentet ut bleiebøtte på barnas hus:)

Back
Topp