Skravletråd

Jeg trenger dagsovingen nettopp fordi jeg sover dårlig på natta. Sover ikke noe dårligere neste natt av den grunn.
Noen som har det ;) Sover jeg på dagen så ligger jeg våken å vrir meg i enda flere timer...

Har heller ikke noe problem med å sove en time eller to på dagen. Så lenge det ikke blir for sent da. Bør helst være mellom 11 og 2 jeg legger meg! Har sovet litt på ettermiddagen noen ganger og da får jeg problemer med å sove til natten :-P

Noen som har det ;) Sover jeg på dagen så ligger jeg våken å vrir meg i enda flere timer...
Det gjør jeg de fleste netter uansett. Jeg er lykkelig de gangene "våknet og får ikke sove" inntreffer rundt fem i stedet for sånn 2-3 som det pleier. Det varer et par timer.

Huff så slitsomt! Jeg får nesten dårlig samvittighet når jeg klager over mine svangerskapsplager, for de er virkelig bare bagateller! Jeg sover heldigvis som en stein, og våkner bare av at jeg må på do..

I natt sov jeg godt da, altså lå ikke våken. Har håp om å sove bedre, og alternativt sove på formiddagen (morgenen, når de andre har dradd) nå som jeg er helt sykemeldt.

Huff så slitsomt! Jeg får nesten dårlig samvittighet når jeg klager over mine svangerskapsplager, for de er virkelig bare bagateller! Jeg sover heldigvis som en stein, og våkner bare av at jeg må på do..
Det tenker jeg og ofte:) Men du må huske at for akkurat deg akkurat da så kan det kjennes ille nok ut med det man plages med. Alltid noen som har der verre... Men det betyr jo ikke at man ikke får lov å være litt lei i blant. Tenk så heldige vi egentlig er som får lov å ha sånne type plager. Er jo mange som aldri får oppleve å gå gravid en gang. Så alt i alt er vi jo skikkelig heldige:) Men akk så tøft det kan være enkelte dager ;)

Det tenker jeg og ofte:) Men du må huske at for akkurat deg akkurat da så kan det kjennes ille nok ut med det man plages med. Alltid noen som har der verre... Men det betyr jo ikke at man ikke får lov å være litt lei i blant. Tenk så heldige vi egentlig er som får lov å ha sånne type plager. Er jo mange som aldri får oppleve å gå gravid en gang. Så alt i alt er vi jo skikkelig heldige:) Men akk så tøft det kan være enkelte dager ;)
Helt sant.

Mange har det mye verre enn meg, men nå var dette nok for meg likevel. Og det må vi ha lov til å føle på, hver for oss, og ikke sammenligne oss med andre.

Helt sant.

Mange har det mye verre enn meg, men nå var dette nok for meg likevel. Og det må vi ha lov til å føle på, hver for oss, og ikke sammenligne oss med andre.

Takk jenter :-) jeg føler meg kjempeheldig og koser meg med svangerskapet, men det er ikke alt som er like artig!

Tjuhu!:-)
Hva driver dere med da, damer? Her er frokosten inntatt og nå koser jeg meg med en kaffekopp, strikking og "Vinterveiens helter" på tv'n :-) Skal til jordmor på 32-ukers kontroll kl 12, er spent på hva hun har å si i dag! Har en rar følelse av at det er "noe", men jeg vet ikke hva dette "noe" er:-P Formen har mildt sagt vært svingende siste tiden, så kan hende det er derfor jeg føler at det er "noe":-P

sitter i sofaen med pledd og strikketøy, dog ikke satt på tv.
Var hos jm sist uke, så det er to uker til neste gang, jeg skal 1.12

I dag skal jeg bare vaske litt klær, smårydde bitteitt, lage noe lister for alt vi har å gjøre, og ellers slappe av...

Lykke til på kontroll i dag:) Hold oss oppdater om "noe" da ;)

Her ligger jeg litt for å dempe kvalmen. Etter hvert tenker jeg å komme videre i prosjekt vaske sofa. Også fikk jeg vasket første maskin med babytøy i går :D gøy å legge sammen i kommoden. Må vel fortsette litt med det i dag og. Ellers er planene få.

Jeg må tømme kommoden før jeg kan begynne å vaske babytøy og legge på plass...

Ok da stikker jeg ut litt, blir jo bare sittende å grine her likevel XD

Lunsjen er spist, første vaskemaskina snart ferdig. Strikkingen går fremover.

Jeg hr dog et kvarters ryddeinnsats på soverommet/badet samt det å brette tørr klesvask (som må ut av tørkeskapet når jeg skal henge opp det som er i maskina nå) på lista mi for dagen også...

Her ligger jeg litt for å dempe kvalmen. Etter hvert tenker jeg å komme videre i prosjekt vaske sofa. Også fikk jeg vasket første maskin med babytøy i går :D gøy å legge sammen i kommoden. Må vel fortsette litt med det i dag og. Ellers er planene få.
Takker!;) Skal strax inn nå:-)

Tror kanskje jeg skal smøre meg litt mat og sette meg i sofaen med en kopp te og bare nyte! Sitter og jobber med to oppgaver som skal leveres i slutten av neste uke og mandag uken etter. Skal bli godt å bli ferdig, samtidig er det godt med oppgaver for man lærer så mye av de =) Bekkenet er tilbake til sitt vante gamle, når jeg reiser meg opp må jeg støtte meg til noe når jeg tar det første steget :P Kjenner at babyen har lagt seg annerledes for den har virkelig begynt å klemme på blæra mi!

Dette "noe" kan muligens være uvi, så skal levere urinprøve til dyrkning hos legen i morra :-) Ellers hadde lillegutt det bra, og har lagt seg med hodet godt nedover:D Ikke festa enda da, men det haster jo ikke riktig enda:-) Han ligger med rumpa godt planta oppe til venstre, akkurat som jeg har kjent på selv de siste dagene!;)

Har vært på jobb i hele dag og henta så jentungen i barnehagen:-) Så kjekt å få skryt for fine og skikkelige klær (de sier det alltid er kjekt å kikke i kurven hennes) :-D

Eller ble jeg litt satt ut/fornærmet av en typisk "gravidkommentar" fra ei på jobb. Hun presterte å si at nå begynte jeg å se skikkelig gravid på både på den ene og den andre måten. Unnskyld meg, men hva legger hun liksom i det? Vet jo egentlig at hun ikke mener noe med det, men det er greit å snakke før man tenker. Skal sies at hun ene i barnehagen kommenterte på at jeg så liten ut til å vente i januar, så er vel øyet som ser;-)

Nå er pizzadeigen satt og jeg skal snart begynne på tomatsausen:-) (hadde så lite lyst på spagetti med kjøttsaus:-P )

Har vært på jobb i hele dag og henta så jentungen i barnehagen:-) Så kjekt å få skryt for fine og skikkelige klær (de sier det alltid er kjekt å kikke i kurven hennes) :-D

Eller ble jeg litt satt ut/fornærmet av en typisk "gravidkommentar" fra ei på jobb. Hun presterte å si at nå begynte jeg å se skikkelig gravid på både på den ene og den andre måten. Unnskyld meg, men hva legger hun liksom i det? Vet jo egentlig at hun ikke mener noe med det, men det er greit å snakke før man tenker. Skal sies at hun ene i barnehagen kommenterte på at jeg så liten ut til å vente i januar, så er vel øyet som ser;-)

Nå er pizzadeigen satt og jeg skal snart begynne på tomatsausen:-) (hadde så lite lyst på spagetti med kjøttsaus:-P )

Det var en merkelig kommentar!! Mest sannsynlig var det nok ikke ment vondt.. Men noen kan kanskje tenke seg om et par ganger før de prater ;)

Kos deg med pizza:)

Back
Topp