Attpåklatt2016
Venter nr. 3 i januar 2016
Noen som har detJeg trenger dagsovingen nettopp fordi jeg sover dårlig på natta. Sover ikke noe dårligere neste natt av den grunn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som har detJeg trenger dagsovingen nettopp fordi jeg sover dårlig på natta. Sover ikke noe dårligere neste natt av den grunn.
Det gjør jeg de fleste netter uansett. Jeg er lykkelig de gangene "våknet og får ikke sove" inntreffer rundt fem i stedet for sånn 2-3 som det pleier. Det varer et par timer.Noen som har detSover jeg på dagen så ligger jeg våken å vrir meg i enda flere timer...
Det tenker jeg og ofteHuff så slitsomt! Jeg får nesten dårlig samvittighet når jeg klager over mine svangerskapsplager, for de er virkelig bare bagateller! Jeg sover heldigvis som en stein, og våkner bare av at jeg må på do..
Helt sant.Det tenker jeg og ofteMen du må huske at for akkurat deg akkurat da så kan det kjennes ille nok ut med det man plages med. Alltid noen som har der verre... Men det betyr jo ikke at man ikke får lov å være litt lei i blant. Tenk så heldige vi egentlig er som får lov å ha sånne type plager. Er jo mange som aldri får oppleve å gå gravid en gang. Så alt i alt er vi jo skikkelig heldige
Men akk så tøft det kan være enkelte dager
![]()
Det tenker jeg og ofteMen du må huske at for akkurat deg akkurat da så kan det kjennes ille nok ut med det man plages med. Alltid noen som har der verre... Men det betyr jo ikke at man ikke får lov å være litt lei i blant. Tenk så heldige vi egentlig er som får lov å ha sånne type plager. Er jo mange som aldri får oppleve å gå gravid en gang. Så alt i alt er vi jo skikkelig heldige
Men akk så tøft det kan være enkelte dager
![]()
Helt sant.
Mange har det mye verre enn meg, men nå var dette nok for meg likevel. Og det må vi ha lov til å føle på, hver for oss, og ikke sammenligne oss med andre.
Takker!Lykke til på kontroll i dagHold oss oppdater om "noe" da
Her ligger jeg litt for å dempe kvalmen. Etter hvert tenker jeg å komme videre i prosjekt vaske sofa. Også fikk jeg vasket første maskin med babytøy i gårgøy å legge sammen i kommoden. Må vel fortsette litt med det i dag og. Ellers er planene få.
Dette "noe" kan muligens være uvi, så skal levere urinprøve til dyrkning hos legen i morraLykke til på kontroll i dagHold oss oppdater om "noe" da
Her ligger jeg litt for å dempe kvalmen. Etter hvert tenker jeg å komme videre i prosjekt vaske sofa. Også fikk jeg vasket første maskin med babytøy i gårgøy å legge sammen i kommoden. Må vel fortsette litt med det i dag og. Ellers er planene få.
Har vært på jobb i hele dag og henta så jentungen i barnehagenSå kjekt å få skryt for fine og skikkelige klær (de sier det alltid er kjekt å kikke i kurven hennes) :-D
Eller ble jeg litt satt ut/fornærmet av en typisk "gravidkommentar" fra ei på jobb. Hun presterte å si at nå begynte jeg å se skikkelig gravid på både på den ene og den andre måten. Unnskyld meg, men hva legger hun liksom i det? Vet jo egentlig at hun ikke mener noe med det, men det er greit å snakke før man tenker. Skal sies at hun ene i barnehagen kommenterte på at jeg så liten ut til å vente i januar, så er vel øyet som ser;-)
Nå er pizzadeigen satt og jeg skal snart begynne på tomatsausen(hadde så lite lyst på spagetti med kjøttsaus
)
Grine? Det hørtes ikke greit utOk da stikker jeg ut litt, blir jo bare sittende å grine her likevel XD