Skravletråd

Har du fått sovet litt ekstra? :) gratulerer så mye med oktober-stelleveske :D gøy å se januarjenter på vinnerlista :D

Jeg sov en dubb før vi sto opp, akkurat nå har vi tre barn i huset og jeg er usikker på hvor mannen er, så da forholder jeg meg våken. Jeg har mest lyst å ta en dusj (=varmt vann direkte på vonde plasser på bekkenet, det gjør godt) og legge meg på senga og sove etterpå, men det skjer ikke når vi i tillegg til våre egne har nabojenta her. Så da er det sofaen.

Og forresten, vi kan jo fint bli mange januarjenter på vinnerlistene, det er bare å skravle det!

I november er det ikke innleggskrav engang, bare komme på topp 100, det er snakk om 2-300 innlegg på en måned det, og det klarer alle som vil :) La oss ta et par aktive dager hvor vi skravler om permisjonsplaner, svangerskap, sjopping, å ja, utstyrslister og hva som er vasket og organsiert, eller for oss andre, hva vi snart BØR vaske og organisere, juleforberedelser, gaveshopping, hverdagsliv og hva det måtte være., så er vi med hele gjengen :)

Og forresten, vi kan jo fint bli mange januarjenter på vinnerlistene, det er bare å skravle det!

I november er det ikke innleggskrav engang, bare komme på topp 100, det er snakk om 2-300 innlegg på en måned det, og det klarer alle som vil :) La oss ta et par aktive dager hvor vi skravler om permisjonsplaner, svangerskap, sjopping, å ja, utstyrslister og hva som er vasket og organsiert, eller for oss andre, hva vi snart BØR vaske og organisere, juleforberedelser, gaveshopping, hverdagsliv og hva det måtte være., så er vi med hele gjengen :)

Hørtes ut som ein lur ide :) Eg e me dei dagane eg e noelunde i form!

Hadde vært kjekt å prøve i det minste:-) Ikkje alltid jeg kommer på noe å skrive, men kan alltids skrive om alt jeg ikke får tid til, da blir det en del:-P

Nå sitter jeg å strikker, drikker te og ser på Life Unexpected for andre gang:-) Så koselig serie:-) Skulle gjerne hatt en interiørserie å se på, men ligger fint lite på norske netflix, kanskje på tide å få seg viasat for en periode? Etterpå skal jeg ta med jentungen på besøk til ei lita venninne fra barselgruppa som nettopp har fått en lillebror, så det blir nok stas:-)

Hadde vært kjekt å prøve i det minste:) Ikkje alltid jeg kommer på noe å skrive, men kan alltids skrive om alt jeg ikke får tid til, da blir det en del:p

Det vi ikke har fått gjort, gjerne da med tilhørende revidert plan for hvordan vi skal komme i mål, er en viktig del av planoppfølgingen for dem av oss som er bedre på å planlegge enn å gjennomføre....

(Bare se på f.eks juleforberedelsestråden min, der kommer det lister over hva jeg skulle gjort i oktober,<november og desember, og vips deretter hvordan jeg skal få med alt fra oktober i november, før desember, og deretter dag-for-dag i desember hvor jeg faller på etterskudd og tar igjen mer og mer, og tilslutt ender med "MÅ" "BØR" og "`KAN", hvor i alle fall nesten alt på "MÅ" kasnkje blir gjort....)

Sitter hos to av niesene våre, spist rundstykker til lunsj og nå griller vi hun ene til eksamen til uka (får sykepleien)... ha ha, hodet mitt henger ikke helt med for øyeblikket kjenner jeg.

Jeg er med. Har masse masse ledig tid i november :D

Har dere lister? Hva har dere lister på?

Jeg har utstyrsliste til babyen (ikke mye igjen der heldigvis), julegaveliste (mangler bare to og å pakke inn/levere ut) og en lang liste over ting jeg må gjøre på jobb før jeg gir meg (det er desidert den værste da det bare er jeg som kan de tingene for øyeblikket).

Det kommer etterhvert pakkeliste til fødebagen, lange handlelister til jul, egen liste over ting jeg må kjøpe på apoteket før fødsel og liste over hva jeg skal gjøre her hjemme før frøkna kommer

Har dere lister? Hva har dere lister på?

Jeg har utstyrsliste til babyen (ikke mye igjen der heldigvis), julegaveliste (mangler bare to og å pakke inn/levere ut) og en lang liste over ting jeg må gjøre på jobb før jeg gir meg (det er desidert den værste da det bare er jeg som kan de tingene for øyeblikket).

Det kommer etterhvert pakkeliste til fødebagen, lange handlelister til jul, egen liste over ting jeg må kjøpe på apoteket før fødsel og liste over hva jeg skal gjøre her hjemme før frøkna kommer
Burde egentlig hatt masse lister jeg og. Men har ikke fått laget de ennå. Det får bli første gjøremål det :D har du lister på papir eller pc/mobil?

Burde egentlig hatt masse lister jeg og. Men har ikke fått laget de ennå. Det får bli første gjøremål det :D har du lister på papir eller pc/mobil?
Jeg har de på mobilen, har note 4 og den er så stor og god skjerm på at jeg bruker knapt PC annet enn til å betale regninger en gang i mnd. Bruker iPaden mest til bv da det er greit å kunne åpne flere faner

Jeg har de på mobilen, har note 4 og den er så stor og god skjerm på at jeg bruker knapt PC annet enn til å betale regninger en gang i mnd. Bruker iPaden mest til bv da det er greit å kunne åpne flere faner
Bruker sjelden pc jeg og. Blir stort sett til bank og NAV og slikt, når mobil blir litt kronglete :-) men hva slags app bruker du til lister? Har til gode å finne en jeg er fornøyd med :-)

Jeg har ikke laget så mange lister enda, må lage flere...

Bruker sjelden pc jeg og. Blir stort sett til bank og NAV og slikt, når mobil blir litt kronglete :) men hva slags app bruker du til lister? Har til gode å finne en jeg er fornøyd med :)
Bruker ingen app, er et program på telefonen som heter s note der jeg kan tegne, skrive osv. Bruker den til handlelister hele tiden, bruker pennen som følger med til å stryke ut etterhvert

Back
Topp