Skravletråd

I går sparket han så hardt at jeg ble redd og begynte å grine litt :p skikkelig skummelt :p

Tror heller det er fordi det ikke er plass til å romstere når du setter deg opp i forhold til når du ligger ;-) sånn er hvertfall minien min.
Jeg sitter og kommer plutselig med små stønn når minien sparker fra og treffer riktig :-P da føler jeg meg skikkelig rar!

Sikkert nok:) Men generelt synes jeg aktivitetsnivået er høyere. Oftere! Men det er på ingen måte veldig sterke spark. Bare litt mer romstrering.

Koselig :)

Tror heller det er fordi det ikke er plass til å romstere når du setter deg opp i forhold til når du ligger ;-) sånn er hvertfall minien min.
Jeg sitter og kommer plutselig med små stønn når minien sparker fra og treffer riktig :-P da føler jeg meg skikkelig rar!
Jeg lå jo på siden og hadde ganske god plass :p det var det som var så ekkelt for da ble det så utrolig stor bevegelse på magen. :o han bare skyter ut enten foten eller hånden. Så jeg endte med å ligge og presse hånden på magen der han lå og sparket eller bokset :p

Jeg lå jo på siden og hadde ganske god plass :p det var det som var så ekkelt for da ble det så utrolig stor bevegelse på magen. :o han bare skyter ut enten foten eller hånden. Så jeg endte med å ligge og presse hånden på magen der han lå og sparket eller bokset :p

Jeg ser nå jeg burde sitert dere.. Den første delen var ment til ullvott :-P
Hihi de er rare <3

Kjenner som regel mest spark på høyre side, men i dag er det akkurat som hun sparker meg hardt i venstre hoft i tide og utide. Skikkelig ubehagelig...

Kjenner som regel mest spark på høyre side, men i dag er det akkurat som hun sparker meg hardt i venstre hoft i tide og utide. Skikkelig ubehagelig...

Au det er skikkelig vondt!

Må bare skryte litt av meg selv. Har følt meg som en gammel kjerring i det siste når vi har vært ute og gått tur pga bekken og rygg som verker. I dag har vi gått i mykere og mer ulendt terreng enn vi pleier (pleier å gå på hard grusvei..) og jeg har vært så mye sprekere :-D litt sliten i bekkenet nå men det er bare bagateller i forhold!

Minsten kom opp i senga vår halv seks, og sovet endelig! Hjelper ikke meg mye som må ligge i en veldig ubehagelig stilling helt ytterst på sengekanten :p

Gubben dro på jobb halv 6 her, jeg fikk med meg at han dro sånn laaangt vekk. Men nå har jeg ligget våken siden ca kl 6 og får ikke sove igjen... Har igrunn ikke lyst til å stå opp enda, for dagen blir da så ufattelig lang hvis jeg gjør det! Men har snart ikke noe valg, bekkenet skriker og magen lengter etter mat :-P

Pc'n min fjernstyres. Så jeg sittet bare og ser på. Også en måte å bruke dagen på... Desverre har hun som fjernstyrer den samme problemet som jeg har, det var altså dessverre ikke bare jeg som knotet, noe er feil :-( dataproblemer er bare kjedelign

Pc'n min fjernstyres. Så jeg sittet bare og ser på. Også en måte å bruke dagen på... Desverre har hun som fjernstyrer den samme problemet som jeg har, det var altså dessverre ikke bare jeg som knotet, noe er feil :-( dataproblemer er bare kjedelign

Kunne ikke sagt det bedre selv! Jeg har holdt på meg datatrøbbel på jobb i to mnd nå, i dag fikk vi ikke gjort noenting uten å bli kastet ut av programmet. Når support i tillegg bruker fra kl.10-15.30 på å ikke gjøre noenting, DA kjenner jeg hormonene kobles inn :smiley-angry017 Jeg har brukt stor deler av dagen på å stå i telefonkø og mase på de. Veldig glad for helg kan du si!

Endelig laget ferdig "huset" til barnehagen til jentungen:-) Papphus med bilder av familien. Henger tilgjengelig slik at de kan gå å se på dem når de vil/har behov for det:-) Det tok "bare" litt over 2 måneder:-P Så er veldig fornøyd med meg selv nå!

Neste punkt på lista nå blir vel å finne farsdagsgave. Tenker boka til Pappahjerte og bilde av jentungen som han kan ha hengende/stående på jobb:-) Og så må jo jentungen "lage" kort, dvs. rabble på et kjøpekort;-)

Nå er det øyeblikk tid for senga. Herlig å kunne legge seg uten å måtte rydde stua, så selv om jeg må henge opp klesvasken jeg satte på tidligere i kveld, angrer på det nå:-P

Var oppe en tur på do for en halvtimes tid siden, og ble sittende på kjøkkenet etterpå å skravle med gubben som akkurat dro på jobb:-) Gikk å la meg igjen jeg da, men tror nok jeg skal stå opp og ta meg en dusj i stedet. J*vla radioen mista signala sine her, så det er bare skurring, og DET gidder jeg ikke ligge å høre på! :-P

Back
Topp