I går sparket han så hardt at jeg ble redd og begynte å grine litt
skikkelig skummelt 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, huff!I går sparket han så hardt at jeg ble redd og begynte å grine littskikkelig skummelt
![]()
Jeg lå jo på siden og hadde ganske god plassTror heller det er fordi det ikke er plass til å romstere når du setter deg opp i forhold til når du ligger ;-) sånn er hvertfall minien min.
Jeg sitter og kommer plutselig med små stønn når minien sparker fra og treffer riktigda føler jeg meg skikkelig rar!
Jeg lå jo på siden og hadde ganske god plassdet var det som var så ekkelt for da ble det så utrolig stor bevegelse på magen.
han bare skyter ut enten foten eller hånden. Så jeg endte med å ligge og presse hånden på magen der han lå og sparket eller bokset
![]()
ÅjaJeg ser nå jeg burde sitert dere.. Den første delen var ment til ullvott![]()
Hihi de er rare <3
Kjenner som regel mest spark på høyre side, men i dag er det akkurat som hun sparker meg hardt i venstre hoft i tide og utide. Skikkelig ubehagelig...
Oh, I know the feeling, sister! Lillegutt her har sparka meg ned mot hofta i flere dager nå, det er rett så ubehagelig!Kjenner som regel mest spark på høyre side, men i dag er det akkurat som hun sparker meg hardt i venstre hoft i tide og utide. Skikkelig ubehagelig...
haha... ja en må nesten krøke seg litt sammen når de sparka kommerOh, I know the feeling, sister! Lillegutt her har sparka meg ned mot hofta i flere dager nå, det er rett så ubehagelig!![]()
Det er langt fra godt hvert fallAu det er skikkelig vondt!
Ja, og jeg roper jo ut av og til fordi jeg skvetter, så gubben lurer på hva i alle dager det er for noehaha... ja en må nesten krøke seg litt sammen når de sparka kommer![]()
Pc'n min fjernstyres. Så jeg sittet bare og ser på. Også en måte å bruke dagen på... Desverre har hun som fjernstyrer den samme problemet som jeg har, det var altså dessverre ikke bare jeg som knotet, noe er feil :-( dataproblemer er bare kjedelign
Jeg har brukt stor deler av dagen på å stå i telefonkø og mase på de. Veldig glad for helg kan du si!