Frøken Ustrøken
Gift med forumet
Ja, jeg er nesten imponert selv over at jeg faktisk fikk til å sove såpass!Det hørtes godt ut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg er nesten imponert selv over at jeg faktisk fikk til å sove såpass!Det hørtes godt ut!
Høres kjent ut! Slitsomme greier...Ja, jeg er nesten imponert selv over at jeg faktisk fikk til å sove såpass!Kan ikke huske sist jeg sov lengre enn til 7, og da med flere "oppvåkninger" i løpet av natta!
Man blir litt tappa for energi når man er så mye våken om natta, jaHøres kjent ut! Slitsomme greier...
Har du fått sovet litt ekstra?gratulerer så mye med oktober-stelleveske
gøy å se januarjenter på vinnerlista
![]()
Og forresten, vi kan jo fint bli mange januarjenter på vinnerlistene, det er bare å skravle det!
I november er det ikke innleggskrav engang, bare komme på topp 100, det er snakk om 2-300 innlegg på en måned det, og det klarer alle som vilLa oss ta et par aktive dager hvor vi skravler om permisjonsplaner, svangerskap, sjopping, å ja, utstyrslister og hva som er vasket og organsiert, eller for oss andre, hva vi snart BØR vaske og organisere, juleforberedelser, gaveshopping, hverdagsliv og hva det måtte være., så er vi med hele gjengen
![]()
Hadde vært kjekt å prøve i det minsteOg forresten, vi kan jo fint bli mange januarjenter på vinnerlistene, det er bare å skravle det!
I november er det ikke innleggskrav engang, bare komme på topp 100, det er snakk om 2-300 innlegg på en måned det, og det klarer alle som vilLa oss ta et par aktive dager hvor vi skravler om permisjonsplaner, svangerskap, sjopping, å ja, utstyrslister og hva som er vasket og organsiert, eller for oss andre, hva vi snart BØR vaske og organisere, juleforberedelser, gaveshopping, hverdagsliv og hva det måtte være., så er vi med hele gjengen
![]()
Hadde vært kjekt å prøve i det minsteIkkje alltid jeg kommer på noe å skrive, men kan alltids skrive om alt jeg ikke får tid til, da blir det en del
![]()
Jeg er med. Har masse masse ledig tid i novemberOg forresten, vi kan jo fint bli mange januarjenter på vinnerlistene, det er bare å skravle det!
![]()
Vi skal kooooose oss!!Jeg er med. Har masse masse ledig tid i november![]()
God planVi skal kooooose oss!!
Burde egentlig hatt masse lister jeg og. Men har ikke fått laget de ennå. Det får bli første gjøremål detHar dere lister? Hva har dere lister på?
Jeg har utstyrsliste til babyen (ikke mye igjen der heldigvis), julegaveliste (mangler bare to og å pakke inn/levere ut) og en lang liste over ting jeg må gjøre på jobb før jeg gir meg (det er desidert den værste da det bare er jeg som kan de tingene for øyeblikket).
Det kommer etterhvert pakkeliste til fødebagen, lange handlelister til jul, egen liste over ting jeg må kjøpe på apoteket før fødsel og liste over hva jeg skal gjøre her hjemme før frøkna kommer
Jeg har de på mobilen, har note 4 og den er så stor og god skjerm på at jeg bruker knapt PC annet enn til å betale regninger en gang i mnd. Bruker iPaden mest til bv da det er greit å kunne åpne flere fanerBurde egentlig hatt masse lister jeg og. Men har ikke fått laget de ennå. Det får bli første gjøremål dethar du lister på papir eller pc/mobil?
Bruker sjelden pc jeg og. Blir stort sett til bank og NAV og slikt, når mobil blir litt krongleteJeg har de på mobilen, har note 4 og den er så stor og god skjerm på at jeg bruker knapt PC annet enn til å betale regninger en gang i mnd. Bruker iPaden mest til bv da det er greit å kunne åpne flere faner
Bruker ingen app, er et program på telefonen som heter s note der jeg kan tegne, skrive osv. Bruker den til handlelister hele tiden, bruker pennen som følger med til å stryke ut etterhvertBruker sjelden pc jeg og. Blir stort sett til bank og NAV og slikt, når mobil blir litt krongletemen hva slags app bruker du til lister? Har til gode å finne en jeg er fornøyd med
![]()
Åja, så praktiskBruker ingen app, er et program på telefonen som heter s note der jeg kan tegne, skrive osv. Bruker den til handlelister hele tiden, bruker pennen som følger med til å stryke ut etterhvert