Skravletråd

Hehe!:-P Her fikk gubben telefon fra en kompis akkurat da jeg begynte å se fotballkamp.. Da kampen var ferdig, var de fremdeles ikke ferdige med å snakke om lastebiler!:-P Gud hjelpe meg, det er da vel begrensa hvor mye forskjellig man kan si om en lastebil?!:D Jaja, godt han har noen å snakke med når jeg er asosial med kamp da;)
Hehe, min har ikke slike interesser.ja, også et det han som ser fotball

Badekar er deilig!

Jeg vet ikke om jeg har badet siden vi flyttet hit jeg, det er tre år siden, ungene bruker det ofte og mannen når han er stiv i leggene etter fotball.

I kveld fylte jeg oppi, og fikk hjelp av mannen, jeg klarer jo egentlig ikke å stå på en fot, men med god støtte fikk det uten for mye smerter.

Ikke så lenge oppi, jeg ble varm og trøtt, men bekkenet likte det, dog enda mer avhengig av mannen for å komme ut.

Man skal jo ikke koke baby, så jeg hadde magen over vann og gikk ut da jeg følte det var nok. Men det var deilig

Badekar er deilig!

Jeg vet ikke om jeg har badet siden vi flyttet hit jeg, det er tre år siden, ungene bruker det ofte og mannen når han er stiv i leggene etter fotball.

I kveld fylte jeg oppi, og fikk hjelp av mannen, jeg klarer jo egentlig ikke å stå på en fot, men med god støtte fikk det uten for mye smerter.

Ikke så lenge oppi, jeg ble varm og trøtt, men bekkenet likte det, dog enda mer avhengig av mannen for å komme ut.

Man skal jo ikke koke baby, så jeg hadde magen over vann og gikk ut da jeg følte det var nok. Men det var deilig

Herlig :-) en liten stund i badekaret holder som regel massevis for meg. Savner det virkelig! Dog ser jeg for meg en gravid dame med et bekken som absoludt ikke vil spille på lag stavre seg ut igjen :-P

Ja, sikkert et syn...

God morgen, damer!:-)
Hva er planen for dagen? Her har jeg ingen store planer, annet enn å kjøpe mere garn og kanskje begynne på babyteppe nr 2:-) Hvis jeg blir ferdig med det jeg driver med nå da, vel og merke:-P Har ikke igjen så mye, så har et håp om å bli ferdig med det i løpet av dagen, bare jeg får hjelp til å finne ut hva som ble feil i går:-P

God morgen

Er på jobb i et par timer til, med dataproblemer og omveier rundt det som ikke virker er det en anelse tungvint, men det går. Deretter hjem og sove tror jeg, jeg sover for dårlig på natta, våkne vår jeg snur meg, pga bekkenet

God morgen :) ikke alene om dataproblemer gitt, i går bestemte pcn min seg for å slå seg av så det ser ut som den må til reparasjon men heldigvis har jeg en så snill mor som lånte meg litt til en ny oppi alle disse baby forberedelse :)

Ellers så ligger jeg og hunden på sofaen å venter på husverten som skal fikse no greier.

:) Skal i et møte på jobb. Så det blir greit å få unna!

Eller så har jeg vært og handlet (det er tungt nok, så da ble det å ligge resten av formiddagen). Så nå må jeg bare gjøre meg klar! Ha en fin dag!!

God morgen.
Jeg hadde planer om å dra på besøk i dag, men våknet med huepina fra hel.... helt kokt og øm i hele kroppen. Så jeg blir vel på sofaen under pleddet i dag.
Dere må ha en fin dag:)

I morgen er det tid for ny kontroll på sjukehuset. Ultralyd nr 6 :-s Veldig spenst på om lille forsett vekser fint og om blodtilførselen i navlestrengen er normal eller om den fortsatt er formykje.. 4 veker siden sist, og da var han 850 g :)

30+1 i dag :)

I morgen er det tid for ny kontroll på sjukehuset. Ultralyd nr 6 :-s Veldig spenst på om lille forsett vekser fint og om blodtilførselen i navlestrengen er normal eller om den fortsatt er formykje.. 4 veker siden sist, og da var han 850 g :)

30+1 i dag :)
Masse lykke til! Krysser fingre for at alt er bra :)

God morgen preggy ladies :) klare for en ny dag? Her er jeg rimelig lei av å våkne med dundrene hodepine. Pleier heldigvis slippe taket ut over dagen.
I dag starter jeg jobb kl.10 og avslutter siste utviklingssamtale kl.21 :( altfor lang dag for den som er 40% sykemeldt, men får heldigvis avspasere timene i morgen så da har jeg en hel dag fri :)
Ellers feirer jeg 30+0 i dag!! :)

Klar for en ny dag? Nei, egentlig ikke, gleder meg til imorgen. Men det går da på et vis

Klar for å bli ferdig hos legen, kjenner jeg!:-P Har akkurat supt i meg den herlige gluco-greia til glukosebelastningstesten.. Trodde den skulle smake værre!:-) Så nå er det bare å sitte i ro en stund for å se hva som skjer da:-P

Klar for å bli ferdig hos legen, kjenner jeg!:p Har akkurat supt i meg den herlige gluco-greia til glukosebelastningstesten.. Trodde den skulle smake værre!:) Så nå er det bare å sitte i ro en stund for å se hva som skjer da:p
Lykke til :) håper du klarer å holde det nede. Hvor lenge skal du sitte?

Back
Topp