Skravletråd

Vi er jo begge avhengig av det i jobbsammenheng, men jeg jobber for tiden ikke noe hjemmefra lenger, han gjør det stadig vekk, men jeg er jo relativt avhengig av det privat også.

Noen som er med på et lite race for å bidra i dagens utfordring fra Tamara om 7000 innlegg og 200 nye tråder i dag? Klarer vi dessuten 8500 i stedet for 7000, og klarer den utfordringen hun gir oss i morgen også, evt deler av etterslepet i dag og resten i morgen, hun har nemlig utfordret oss på 7000 pr dag) så kan det vanke en fin ekstra stelelveskepremie i en utfordring på fredag!

Orker ikke noe race i dag, akkurat satt meg ned i sofaen etter baking. Nå lader jeg opp til jobb og barnebursdag i morgen, jeg er veldig sliten og har småkranglet og bjeffet med mannen i hele ettermiddag. Han er like sliten som meg, han har mye tull på jobben og er manneforkjølet... Da går det utover meg, jeg er bare teit og sur (helt sikkert noe sant i det etter kontinuerlig baking, rydding, ordning og klesvask i mange dager) og han er det samme tilbake. Gir meg ingen slack for hormonene som herjer eller at bekkenet og ryggen blir værre for hver dag. Jeg er alene med ungene hver morgen, og som oftest på kvelden også, noe som ikke er moro når minsten er ganske vanskelig å hanskes med til tider. Blæh... Skulle kanskje vært på klagetråden dette :(

Må få skryte litt av samboeren min:) Han tok meg med på en super koselig date i kveld. Vi var på en fin restaurant og spiste kjempe god middag og dessert. Og det på en helt vanlig onsdag, helt ut av det blå:Heartred

Orker ikke noe race i dag, akkurat satt meg ned i sofaen etter baking. Nå lader jeg opp til jobb og barnebursdag i morgen, jeg er veldig sliten og har småkranglet og bjeffet med mannen i hele ettermiddag. Han er like sliten som meg, han har mye tull på jobben og er manneforkjølet... Da går det utover meg, jeg er bare teit og sur (helt sikkert noe sant i det etter kontinuerlig baking, rydding, ordning og klesvask i mange dager) og han er det samme tilbake. Gir meg ingen slack for hormonene som herjer eller at bekkenet og ryggen blir værre for hver dag. Jeg er alene med ungene hver morgen, og som oftest på kvelden også, noe som ikke er moro når minsten er ganske vanskelig å hanskes med til tider. Blæh... Skulle kanskje vært på klagetråden dette :(

Hørtes ikke ut som en god dag det nei, nå bør du hvile deg, det trenger du

Klem til deg! Sånne dager er bare slitsomme... en hvil trenger du absoludt! :)

Klem til deg! Sånne dager er bare slitsomme... en hvil trenger du absoludt! :)
Takk for klem :) Fikk pratet litt i går kveld så er mye bedre nå. Han forstår litt mer av hvordan jeg har det disse dagene så han kan ta litt mer hensyn til gravide hormoner :p

Takk for klem :) Fikk pratet litt i går kveld så er mye bedre nå. Han forstår litt mer av hvordan jeg har det disse dagene så han kan ta litt mer hensyn til gravide hormoner :p

Bra at det er bedre i dag :) Hormoner finner på mye tull, altså!

Ikke utenkelig det :)

Er ikke så greit å skjønne disse hormonene våre :P så fint dere fikk snakket sammen ;)

Etter i morgen, så er det bare 9(!) lørdager igjen til eg har lille i armane :-O <3

Er så sliten i dag. Men kjenner jeg må få gjort noe positivt, slik at humøret kommer opp. På ingen måte negativ. Bare litt hormonell..
Men skal treffe ei venninne, prøve å få vasker stoff og startet å sy babynest - så da tror jeg det blir litt bedre :)

Back
Topp