Skravletråd

Ligger å venter på at vaska skal bli ferdig så jeg kan legge meg. Det har vært en utrolig lite effektiv dag! I morra må jeg skjerpe meg...

Du får se kongen på hauen , så går tiden litt fortere. Er så sært!
Hadde det ikke vært for at jeg har sett på tv hele dagen så skulle jeg det :-p nå er vaska henta og hengt opp, og jeg er superklar for køya ;-)

God kveld :) nå har jeg lett og lett etter denne tråden. Dårlig til å lete med andre ord ;) har vært hos tidenes rareste jm I dag! Kjempeflink dame, men ble heeele tiden pinlig stillhet. Jeg er normalt veldig snakkesalig, men ble helt satt ut av hu der :hilarious:

Er det henne du skal ha framover? Eller var det bare denne gangen? Husker jeg hadde ei som ikke snakka noe nesten sist svangerskap :p Litt ekkelt i grunn. Hehe. Går bare til legen denne gangen, og hun kjenner jeg godt :)

Er det henne du skal ha framover? Eller var det bare denne gangen? Husker jeg hadde ei som ikke snakka noe nesten sist svangerskap :p Litt ekkelt i grunn. Hehe. Går bare til legen denne gangen, og hun kjenner jeg godt :)
Hehe, ja! Ser ikke på det som et problem da, for hun var veldig hyggelig og flink. Hadde bare litt problemer med å fullføre en setning ekler starte på en ny. Stoppet bare plutselig opp og smilte litt sånn lurt til meg, haha.

Hehe, ja! Ser ikke på det som et problem da, for hun var veldig hyggelig og flink. Hadde bare litt problemer med å fullføre en setning ekler starte på en ny. Stoppet bare plutselig opp og smilte litt sånn lurt til meg, haha.

Viktigste er jo at hun er hyggelig og flink. Jeg er så heldig med legen min at jeg føler jeg ikke trenger å gå til jordmor. Men sist svangerskap hadde hun permisjon selv, så da ble der litt bytting mellom forskjellige jordmødre og leger faktisk. Mye bedre å gå til samme hver gang synes jeg

Viktigste er jo at hun er hyggelig og flink. Jeg er så heldig med legen min at jeg føler jeg ikke trenger å gå til jordmor. Men sist svangerskap hadde hun permisjon selv, så da ble der litt bytting mellom forskjellige jordmødre og leger faktisk. Mye bedre å gå til samme hver gang synes jeg
Helt enig! Min lege er også ute I permisjon, så har en vikar som jeg ikke er videre begeistret for. Kommer derfor til å gå til jordmor ut svangerskapet :)

Back
Topp