Frøken Ustrøken
Gift med forumet
Huff, det er slitsomt!:-/0553 her. Måtte på do. Fikk ikkesove etterpå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff, det er slitsomt!:-/0553 her. Måtte på do. Fikk ikkesove etterpå
Hils mannen din fra meg og si YNWA!Her er det strålende vær, så vi tar oss kanskje en tur ut i løpet av dagen. Lille trollet er i bedre form i dag, og tror hun hadde likt å kommet seg en tur utMannen skal se Liverpool-kamp halv tre, er det samme hver helg;-)
Ellers så nyter jeg følelsen av ingen jobb i morgen, noe som gjør at jeg virkelig kan nyte dagen (ingen timer å planlegge heller):-D
Blir jo trøtt på dagtid, halvsov litt før jeg var med jentungen i selskapHuff, det er slitsomt!:-/
Ja, man får det som regel igjen utpå dagen.. Jeg småduppa litt mens jeg så fotballkamp, gikk heldigvis ikke glipp av noe spesielt de 7 minuttene jeg var vekkBlir jo trøtt på dagtid, halvsov litt før jeg var med jentungen i selskap
8 er ikke grenseland, det er over. Her ryker man rett inn i rutine for svangerskapsdiabetes om man har 7,8 det har nemlig ei jeg går på bekken-trening med.Jeg måtte ta testen for noen uker siden, og grudde meg veldig til fastingen pga kvalme. Men for meg gikk det overraskende bra.![]()
Anbefaler deg og ha med noe og spise og vann til du er ferdig. Jeg ble kjempe tørst og ikke minst sulten.
Mitt var på 8 etter to timer, så ligger i grenseland. Fikk beskjed av legen å tenke over hva jeg spiste og røre på meg.
Har levert urinprøve 2 ganger etter og ikke hatt sukker i urinen da.
8 er ikke grenseland, det er over. Her ryker man rett inn i rutine for svangerskapsdiabetes om man har 7,8 det har nemlig ei jeg går på bekken-trening med.