Skravletråd

Og så var man sykemeldt 60% videre da. Så da blir det sånn fremover også da.

Me er veldig heldige som har ein slek ordning, og kan få betalt for å ta det med ro når det trengs.

Er ikkje mange mnd i gjenn no, til lille er her :D

Ingen tvil om det, det er et fint system vi har her i landet.

Men nå var det slutt på å slappe av for et par timer
hente unger, lage middag, spisemiddag, følge yngste på trening. Innimellom der en plass få avklart om mannen rekker hjem til eldstemann sin trening, eller om han bare må stå over og bli med oss.

Nå har to venninner av meg prøvd å lage avtale med meg på fredag og jeg har sagt at jeg helst vil slappe av og ikke finne på noe:p så i går få fikk jeg beskjed at må måtte de bare si til meg at nå på fredag, altså i morgen har de arrangert babyshower for meg fra kl 17-19.30 hvis jeg orket. Ææææ herregud jeg kjente jeg ble kjempe nervøs :p men gleder meg også <3 hihi :D

Åå så artig :-) trur ingen kommer til å fikse det til meg men forventer det ikke heller :-P har liksom ingen venninnejeng så blir ikke helt naturlig.. men veit jeg får gaver av dem nærmeste uansett :)

Skulle bare legge meg ned på sofaen og se EN episode til med CSI før jeg bretta klær jeg... Resulterte i at jeg så en halv episode (maks), og sov meg gjennom to til!:-P Jaja, det man ikke sover på natta, får man tydeligvis tatt igjen på dagen :-) Men føler meg fremdeles trøtt da...

Åå så artig :-) trur ingen kommer til å fikse det til meg men forventer det ikke heller :-P har liksom ingen venninnejeng så blir ikke helt naturlig.. men veit jeg får gaver av dem nærmeste uansett :)
Jeg har noen venninner som elsker sånt så jeg hadde ikke hatt noe valg om jeg ville eller ikke sikkert :p men selvfølgelig kjekt å få gaver når babyen er født <3 :) er jo ikke så lenge til nå! :)

Jeg har noen venninner som elsker sånt så jeg hadde ikke hatt noe valg om jeg ville eller ikke sikkert :p men selvfølgelig kjekt å få gaver når babyen er født <3 :) er jo ikke så lenge til nå! :)

Morro å bli gjort litt stas på :-) nei ikke si det. Begynner å bli stressa, det går så fort :-O :-P

Begynner nesten å bli litt stressa, syns plutselig det går veldig fort mot permisjon og jul... 83 dager igjen til lille julaften og jeg har ferie og så permisjon, skal helst være ferdig før adventstiden starter, dvs bare 60 dager igjen til å pusse opp barnerommet og bad og ordne adventskalendere til begge gutta :eek:

Gooo måren jentår :) Ka ska dåkke i dag? Og skjer det noe kjekt i helgå?

At formen min ikkje har vært noe bra detta svangerskapet e ingen hemmelighet (tror eg har jobba seks uker..), men de har jo ikkje heilt fonne ut koffer. Jo, i starten skyldtes det kvalmen og ekstrem trøtthet, så de har meint at kroppen ikkje har klart å komma seg heilt ette det. Men formen har jo bare gått nerover de siste ukene, og ein tur te butikken unngår eg, kreve rett og slett for mye. Se på tv, blir sliten. Sånt ska det jo ikkje verr.. Såå har tatt masse prøvar, og i går ringte de fra legekontoret og ville ha meg inn i dag, så eg e veldig spent på ka så skjer og om de har fonne ut av noe :)

Ellers har eg foreløpig ingen planer for helgå :)

Gooo måren jentår :) Ka ska dåkke i dag? Og skjer det noe kjekt i helgå?

At formen min ikkje har vært noe bra detta svangerskapet e ingen hemmelighet (tror eg har jobba seks uker..), men de har jo ikkje heilt fonne ut koffer. Jo, i starten skyldtes det kvalmen og ekstrem trøtthet, så de har meint at kroppen ikkje har klart å komma seg heilt ette det. Men formen har jo bare gått nerover de siste ukene, og ein tur te butikken unngår eg, kreve rett og slett for mye. Se på tv, blir sliten. Sånt ska det jo ikkje verr.. Såå har tatt masse prøvar, og i går ringte de fra legekontoret og ville ha meg inn i dag, så eg e veldig spent på ka så skjer og om de har fonne ut av noe :)

Ellers har eg foreløpig ingen planer for helgå :)
Her har jeg en deig til skolebrød til heving :-) Fant ut jeg måtte prøve å gjøre noe i dag, så kanskje jeg får opp energien litt!:-) Ellers skal jeg ikke så mye, gleder meg til gubben kommer hjem i ettermiddag, så vi kan kose oss og bare "være" ❤
Lykke til hos legen, hold oss oppdatert på hva som skjer! :-)

Min svigersøster kommer i kveld. Har hatt litt dårlige opplevelser med hun da hun de siste årene har vært "alenebarn" (hun er 4 år yngre enn sambo, og 3 år yngre enn mellomste søstra) så det har til tider vært slitsomt å være sammen med hun (når hun oppøfrer seg som min bror på 13). Men jeg vet jo at hun kan være kjempetrivelig når hun vil. Nå har hun begynt på folkehøyskole så skal bli artig å se om noe har skjedd! Også er det jo noe annet når mamma og pappa ikke er i nærheten :P

I morra skal vi til pappa og være til søndag! Regner med en rolig helg med familien nå, har hatt en litt for heftig uke...

Her har jeg en deig til skolebrød til heving :-) Fant ut jeg måtte prøve å gjøre noe i dag, så kanskje jeg får opp energien litt!:-) Ellers skal jeg ikke så mye, gleder meg til gubben kommer hjem i ettermiddag, så vi kan kose oss og bare "være" ❤
Lykke til hos legen, hold oss oppdatert på hva som skjer! :-)

Hørtes ut som ein fin fredag :) Skolebolla e noe av det besta så fins :D

Då blei det sjukehuset på meg i mårå for endå flerne prøvar så får ein se ka så skjer :) Takk :)

Pizza i ovnen, koser meg med en clausthaler pale lager og hører på musikk mens jeg venter på at kjæreste og svigersøster kommer. Deilig :)

Back
Topp