Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og så var man sykemeldt 60% videre da. Så da blir det sånn fremover også da.
Hva føler du om det?
So spennandeDa har jeg bestilt 3D ultralyd på fredag![]()
![]()
Og så var man sykemeldt 60% videre da. Så da blir det sånn fremover også da.
Me er veldig heldige som har ein slek ordning, og kan få betalt for å ta det med ro når det trengs.
Er ikkje mange mnd i gjenn no, til lille er her![]()
Helt greit.
Kjipt å ikke klare å jobbe, men når jeg nå engang ikke klarer det er det greit å få lov å slappe av
Jeg har noen venninner som elsker sånt så jeg hadde ikke hatt noe valg om jeg ville eller ikke sikkertÅå så artigtrur ingen kommer til å fikse det til meg men forventer det ikke heller
har liksom ingen venninnejeng så blir ikke helt naturlig.. men veit jeg får gaver av dem nærmeste uansett
![]()
Jeg har noen venninner som elsker sånt så jeg hadde ikke hatt noe valg om jeg ville eller ikke sikkertmen selvfølgelig kjekt å få gaver når babyen er født <3
er jo ikke så lenge til nå!
![]()
Hehe ja det begynte plutselig å gå fort!Morro å bli gjort litt stas pånei ikke si det. Begynner å bli stressa, det går så fort :-O
![]()
Her har jeg en deig til skolebrød til hevingGooo måren jentårKa ska dåkke i dag? Og skjer det noe kjekt i helgå?
At formen min ikkje har vært noe bra detta svangerskapet e ingen hemmelighet (tror eg har jobba seks uker..), men de har jo ikkje heilt fonne ut koffer. Jo, i starten skyldtes det kvalmen og ekstrem trøtthet, så de har meint at kroppen ikkje har klart å komma seg heilt ette det. Men formen har jo bare gått nerover de siste ukene, og ein tur te butikken unngår eg, kreve rett og slett for mye. Se på tv, blir sliten. Sånt ska det jo ikkje verr.. Såå har tatt masse prøvar, og i går ringte de fra legekontoret og ville ha meg inn i dag, så eg e veldig spent på ka så skjer og om de har fonne ut av noe
Ellers har eg foreløpig ingen planer for helgå![]()
Her har jeg en deig til skolebrød til hevingFant ut jeg måtte prøve å gjøre noe i dag, så kanskje jeg får opp energien litt!
Ellers skal jeg ikke så mye, gleder meg til gubben kommer hjem i ettermiddag, så vi kan kose oss og bare "være" ❤
Lykke til hos legen, hold oss oppdatert på hva som skjer!![]()