Skravletråd

Heldig du som kan drikke kaffe! Kaffe smaker beskt og vondt i det her svngerskapet :-( savner kaffe, men har begynt å sverge til kakao isteden :-D bare ikke fullt så sunnt... :p

Det har vært 4-5 grader på morgenen hos oss lenge, men vi bor litt lenger sør og nærmere sjøen også da!
Ja, kaffekjerringa her klarer seg ikke uten!:-P Men drikker mye mindre nå enn før merker jeg :-) Kakao er jo knall da!;)
Har vært nedi 4-5 grader her også, bor jo 650 moh, så bokstavelig talt på fjellet :-P

Ja, kaffekjerringa her klarer seg ikke uten!:-P Men drikker mye mindre nå enn før merker jeg :-) Kakao er jo knall da!;)
Har vært nedi 4-5 grader her også, bor jo 650 moh, så bokstavelig talt på fjellet :-P

Jeg elsker kaffe jeg også! Men nå er det bare vondt, uansett hvor mye jeg prøver :-P og hvis jeg drikker for mye (type en liten kopp hver dag i en uke) blir jeg skikkelig uggen i magen! Kakao er digg ;-) jeg er gravid, jeg har lov! :-P

16 lørdager her :D ❤️
O hallo, når dere sier det sånn får jeg i alle fall panikk

De to første lørdagene har jeg planer for.
En skal jeg på julebord, en skal vi være barnevakt, to er juleferien, og to skal vi bake julekaker og lage snop. En pynte til advent.

Når skal vi få tid til å kjøpe vogn og bilstol og hva vi enn mangler? Og lage rom til eldste? Rydde og vaske ned soverommet?

O hallo, når dere sier det sånn får jeg i alle fall panikk

De to første lørdagene har jeg planer for.
En skal jeg på julebord, en skal vi være barnevakt, to er juleferien, og to skal vi bake julekaker og lage snop. En pynte til advent.

Når skal vi få tid til å kjøpe vogn og bilstol og hva vi enn mangler? Og lage rom til eldste? Rydde og vaske ned soverommet?
Forstår deg veldig godt! Har også masse planer for helgene som kommer også skal jeg samtidig få tid til julehandel og handle resten av baby tingene forhåpentligvis før alt julekaoset i butikkene! Plutselig var det litt mindre tid igjen.. Nå er jeg veldig heldig som jobber en arbeidstid som gjør at jeg jobber en time ca ekstra hver dag som gir meg avspassering på annenhver fredag. Den er utrolig god å ha! :)

15 uker til termin, minus en dag :p mulig minus fire dager også :p
GLEDER MEG SÅNN! :D
Haha.. I går var kjæresten min ute med jobben og siden jeg hadde fått sove litt på dagen så var jeg i form nok til å hente han på byn. Kom inn på utestedet og vips var det fem-seks hender på magen og alle fra jobben hans var helt i ekstase! :p og ganske fulle selvsagt :p
Men herregud for noen komplimenter jeg fikk og skryt, så det var egentlig ganske kjekt. Kjæresten min var så glad for å se meg at han bare ville kysse og kysse og kose med meg :) da følte jeg meg veldig heldig :)

Føler jeg har brukt hele helgen på å sove bort store deler av lørdag og søndag, siden det har vært minimalt med søvn på natta. 2-åringen har hatt noen urolige netter, å holdt mora våken. Nå er huset ryddet til vaskehjelpa kommer i morgen. Åh.. bryt hvor deilig det er å komme hjem fra jobb til duften av grønnsåpe i hele huset :) Dvs, jeg skal ikke gjør en ting bortsett fra å lage middag i morgen :)

Imponert over meg selv, ikke sovnet enda! I går sovna jeg klokka åtte

Altså, jeg sov en halvtime før jeg laget middag da, men ikke sovnet på kvelden enda.

ImageUploadedByBV Forum1442829672.012107.jpg
Må bare dele❤️
Er så heldig å være med i en herlig swingklubb hvor jeg bor å er omringet av mange flotte mennesker❤️ i denne danseklubben er det en dame, som jeg har knyttet utrolig godt bånd med etter hun startet å danse. Jeg har hjulpet henne mye med ting hun har plagdes med og hun setter så utrolig stor pris på folk rundt seg! På fredag da vi var på tur til klubbtur med danseklubben kom hun med dette strikkasettet til lille gullet mitt i magen og takket for all hjelp og håpet at settet falt i smak :) Jeg er så takknemlig og settet er bare helt nydelig! Tårene trillet da jeg åpnet å så hva som lå oppi! ❤️

Vis vedlegget 137116
Må bare dele❤️
Er så heldig å være med i en herlig swingklubb hvor jeg bor å er omringet av mange flotte mennesker❤️ i denne danseklubben er det en dame, som jeg har knyttet utrolig godt bånd med etter hun startet å danse. Jeg har hjulpet henne mye med ting hun har plagdes med og hun setter så utrolig stor pris på folk rundt seg! På fredag da vi var på tur til klubbtur med danseklubben kom hun med dette strikkasettet til lille gullet mitt i magen og takket for all hjelp og håpet at settet falt i smak :) Jeg er så takknemlig og settet er bare helt nydelig! Tårene trillet da jeg åpnet å så hva som lå oppi! ❤️
Så utrolig fint sett, og så hyggelig gjort av henne!!❤❤ Fikk tårer i øynene selv jeg når jeg leste dette her! :-P

Så utrolig fint sett, og så hyggelig gjort av henne!!❤❤ Fikk tårer i øynene selv jeg når jeg leste dette her! :-P
Ja, helt nydelig ❤️ å fantastisk flott dame ❤️ er så utrolig godt å bli satt pris på når man føler at man ikke alltid strekker til :)
Godt å høre det er flere enn bare meg når det kommer til tårene på slike ting :p :)

Ja, helt nydelig ❤️ å fantastisk flott dame ❤️ er så utrolig godt å bli satt pris på når man føler at man ikke alltid strekker til :)
Godt å høre det er flere enn bare meg når det kommer til tårene på slike ting :p :)
Jaa, det er godt! :-)
Hehe, griner bare jeg ser reklamer på tv'n for tiden jeg, så! :-P Så den reklama med en hund som blir sendt nedover båndet på flyplassen her om dagen, og da foss tårene!:-P *Hormonell*

Jaa, det er godt! :-)
Hehe, griner bare jeg ser reklamer på tv'n for tiden jeg, så! :-P Så den reklama med en hund som blir sendt nedover båndet på flyplassen her om dagen, og da foss tårene!:-P *Hormonell*

Hehe, godt det er flere :p har ikke tvkanaler, men kan godt finne på å gråte om noen smiler og sier hei til meg når de kommer inn døra :p

Så nydelig strikkesett!

Back
Topp