Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var jo skikkelig nydelig <3Vis vedlegget 137116
Må bare dele![]()
Er så heldig å være med i en herlig swingklubb hvor jeg bor å er omringet av mange flotte menneskeri denne danseklubben er det en dame, som jeg har knyttet utrolig godt bånd med etter hun startet å danse. Jeg har hjulpet henne mye med ting hun har plagdes med og hun setter så utrolig stor pris på folk rundt seg! På fredag da vi var på tur til klubbtur med danseklubben kom hun med dette strikkasettet til lille gullet mitt i magen og takket for all hjelp og håpet at settet falt i smak
Jeg er så takknemlig og settet er bare helt nydelig! Tårene trillet da jeg åpnet å så hva som lå oppi!
![]()
Tusen takk, jeg er helt enigDet var jo skikkelig nydelig <3
Fy søren, for en lang dag!
Jobb fra 7.30-15.30 (inkludert møte og kurs), hente i bhg, lage mat, spise, rydde kjøkkenet etter oss, vaske badet, foreldremøte i bhg og nå sofa... Er helt skutt![]()
TakkHåper du får en litt roligere dag i morgen :O
Lykke til!Bare timer i gjenn til ul i morgen!!![]()
Lov å være skutt da, jaFy søren, for en lang dag!
Jobb fra 7.30-15.30 (inkludert møte og kurs), hente i bhg, lage mat, spise, rydde kjøkkenet etter oss, vaske badet, foreldremøte i bhg og nå sofa... Er helt skutt![]()
Så dyktig du er tidlig på morran da!Jeg sover som en stein hele natta! I går sovnet jeg halv ti. Våknet uthvilt av meg selv ti over halv seks så nå står en brøddeig og elter mens jeg spiser frokostføler meg skikkelig effektiv i dag :-D
Så dyktig du er tidlig på morran da!Jeg ligger å sløver i senga enda, er hjemme hos min mor, og hun har allerede vært oppe et par timer har jeg hørt..
Lukter kaffe over hele huset her nå, så vel får vel strax stå opp å få meg en kopp
![]()
Ja, herligÅåh det er deilig å være hos mamma
Er skikkelig fornøyd med meg selv! Og deilig å ha litt ekstra tid om morgenen til å våkne ;-)