Skravletråd

Det var skikkelig fint :-)

Skravlere som ønsker en tråd med litt mer aktivitet er hjertelig velkommen til å slenge seg med i felles 2016-skravletråden, minner jeg om :)

Vis vedlegget 137116
Må bare dele❤️
Er så heldig å være med i en herlig swingklubb hvor jeg bor å er omringet av mange flotte mennesker❤️ i denne danseklubben er det en dame, som jeg har knyttet utrolig godt bånd med etter hun startet å danse. Jeg har hjulpet henne mye med ting hun har plagdes med og hun setter så utrolig stor pris på folk rundt seg! På fredag da vi var på tur til klubbtur med danseklubben kom hun med dette strikkasettet til lille gullet mitt i magen og takket for all hjelp og håpet at settet falt i smak :) Jeg er så takknemlig og settet er bare helt nydelig! Tårene trillet da jeg åpnet å så hva som lå oppi! ❤️
Det var jo skikkelig nydelig <3

Dårlig start på dagen. Våknet litt over fire. Fikk ikke sove. Vekking klokka seks, krabba inn i armkroken til mannen, sovna. Halv sju sa han at det er på tide å stå opp.
Føler meg kaputt.

Nå er matpakker smurt, unger stelt og påkledd, mannen har dradd, jeg har akkurat spist frokost. Nå må jeg pusse tenner på ungene og få oss ut døra.

Bare timer i gjenn til ul i morgen!! :D

Fy søren, for en lang dag!
Jobb fra 7.30-15.30 (inkludert møte og kurs), hente i bhg, lage mat, spise, rydde kjøkkenet etter oss, vaske badet, foreldremøte i bhg og nå sofa... Er helt skutt :-P

Fy søren, for en lang dag!
Jobb fra 7.30-15.30 (inkludert møte og kurs), hente i bhg, lage mat, spise, rydde kjøkkenet etter oss, vaske badet, foreldremøte i bhg og nå sofa... Er helt skutt :-P
Lov å være skutt da, ja

Jeg får ikke sove.. Lillegull har har virkelig vært aktiv nå helt siden halv 12. Må ærlig innrømme at det er litt slitsomt nå når jeg egentlig er så trett! :) Holder på hver eneste kveld fra 11-halv 12 til 3-halv 4.. Noen andre som ikke får sove?

Jeg sover som en stein hele natta! I går sovnet jeg halv ti. Våknet uthvilt av meg selv ti over halv seks så nå står en brøddeig og elter mens jeg spiser frokost :-) føler meg skikkelig effektiv i dag :-D

Jeg sover som en stein hele natta! I går sovnet jeg halv ti. Våknet uthvilt av meg selv ti over halv seks så nå står en brøddeig og elter mens jeg spiser frokost :) føler meg skikkelig effektiv i dag :-D
Så dyktig du er tidlig på morran da! :-P Jeg ligger å sløver i senga enda, er hjemme hos min mor, og hun har allerede vært oppe et par timer har jeg hørt.. :-) Lukter kaffe over hele huset her nå, så vel får vel strax stå opp å få meg en kopp ;)

Jeg bare sløva på morgenen jeg, nå har jeg fått mann og barn ut av huset, satt på vaskemaskina og spist frokost.

Så dyktig du er tidlig på morran da! :-P Jeg ligger å sløver i senga enda, er hjemme hos min mor, og hun har allerede vært oppe et par timer har jeg hørt.. :-) Lukter kaffe over hele huset her nå, så vel får vel strax stå opp å få meg en kopp ;)

Ååh det er deilig å være hos mamma :-)
Er skikkelig fornøyd med meg selv! Og deilig å ha litt ekstra tid om morgenen til å våkne ;-)

Jeg er alene på jobb til 9:30, men så fort første person viser seg i døra er jeg out of here :) Hjem å slappe av.
Tar hjemmekontor resten av dagen + i morgen :)

Jeg er litt rastløs i dag. Ble 100% sykmeldt fra i går, i tre uker fremover, før vi skal bestemme om det blir sånn ut svangerskapet. Har litt blandede følelser om det. På den ene siden er jeg veldig lettet, siden kroppen ga ganske klare signaler på at den ikke likte jobbingen/stresset, men samtidig er det trist også, siden jeg liker jobben min og det sosiale.

Back
Topp