Skravletråd

Dont shoot me, men eg har virkelig savna høstværet :p E rett og slett drittlei finværet nå, når formen e så dårlig, vel og merka :p

Og enda så lite finvær vi har hatt i sommer :P
Jeg liker høstværet jeg også for så vidt, men skulle gjerne hatt sommer litt lenger...

I natt har jeg sovet kjempegodt! Det er skikkelig rart altså. Og i natt har det vært vindstille :- P

Da fikk vi solgt gammelbilen Igår , så da foreslo gubben at vi skulle kjøre inn til IKEA å kjøpe senga til lille idag, akkurat det jeg trengte etter den knekken jeg hadde Igår . Så da blir det en bytur mens barna er på skola nå. Snille gode mannen min ❤️

Dont shoot me, men eg har virkelig savna høstværet :p E rett og slett drittlei finværet nå, når formen e så dårlig, vel og merka :p

Skyte deg skal jeg ikke, men det hadde vært kjekkere om det ikke regnet...

Jeg har fri i dag, dvs, jeg er sykemeldt sånn at jeg er hjemme hver onsdag.

-jeg skulle gjerne gått en liten, rolig tur med hunden, ikke mer enn hva bekkenet har godt av, men å sitte stille hele tiden er jo heller ikke bra, så en litn lufte tur.

Hunden vår liker ikke regn. Jeg liker ikke regn. Jeg blir våt. JEg har regnjakke. OG kommer trolig inn i regnbuksa, i alle fall i mannen sin, men regntøyet var i skapet i gangen, det som er byttet ut med et nytt, som enda ikke er ferdig montert og i mellomtiden befinner innholdet seg på gjesterommet. I et let kaos. Hunden må definitivt ut, så vi får håpe på ei periode uten så mye regn sånn at jeg slipper bli våt på buksa om jeg bare har på jakke.

Og enda så lite finvær vi har hatt i sommer :p
Jeg liker høstværet jeg også for så vidt, men skulle gjerne hatt sommer litt lenger...

I natt har jeg sovet kjempegodt! Det er skikkelig rart altså. Og i natt har det vært vindstille :- P

I natt har jeg også sovet godt. Hvorvidt vinden har blåst i går eller i dag vet jeg egentlig ikke, men nå i natt begynte det i alle fall å regne. Men jeg sov Heldigvis så det vet jeg ikke noe om

Så morsomt, i natt har eg o sove godt! Det har plaskregna :p Så kanskje derfor :) Nå skinne solå igjen, men det e litt kaldare enn det pleie, det syns eg hjalp på :)

Heilt enig det e godt å få bevegd seg litt Sara (e o blitt sjukemeldt nå), men syns det har vært så fælt i skikkelig solsteik, så bare at gradene e på vei nerover nå, hjelpe nok litt :)

Ønske dåkke alle ein flott lillelørdag :D

Her har jo ikke vært noe plagsom varme da, bare fint vær.

Jeg bor i feil landsdel for å like oppholdsvær, egentlig....

HAr ikke slått på tv, men ettersom bv har nedetid npå fra.... vel, for ti minutter siden, uten at det merkes ;) .... tar jeg en luftetur med hunden jeg, det regner jo ikke!!

Endelig fredag! :-D Den var etterlengtet denne uken (syns egentlig den er det de fleste uker nå for tiden ;-) ) Nå er jenta vår lagt, kjøkkenet ser helt bombet ut og jeg venter på at mannen skal komme hjem sånn at vi kan se Dexter :-) Kjøkkenet kan vente til i morgen ;-) Da skal vi også støvsuge og vaske hele huset samt vaske badene, satser på at energien holder:-)

Mannen monterer resten av innmaten i det nye skapet i gangen, han blir nok ferdig i kveld. Det er bra, mer har jeg ingen planer om.

I morgen er det åpen brannstasjon, deretter skal mannen spille en fotballkamp, så jeg har ikke flere planer for den dagen heller, kjenner jeg. Vi må fylle inn i skapet sånn at senga på gjesterommet dukker frem igjen, og da TROR jeg også at det skal dukke frem poser med barnetøy, dvs, det ve jeg at det gjør, spørsmålet er om vi klarer å finne dem med de minste størrelsene...

Neste helg skal svigermor ligge på gjesterommet, så det må uansett ryddes og vaskes. Og på tide å finne ut hva vi trenger av klær til lille

Da var frokosten inntatt, og jeg har planta rumpa i sofaen med kaffekoppen i hånda :-P Skal vaske lett over gulvene her i dag, men det får vente bittelitt, vil glo litt på CSI først :-) Her var det forresten frost på bilrutene i dagtidlig!!:eek: Hørte gubben måtte skrape is da han dro på jobb i halv 8-tida!:confused: Og da jeg var oppe og slapp inn katten kl 8, da viste gradestokken 2,5 grader.. Det er høsten!

Da var frokosten inntatt, og jeg har planta rumpa i sofaen med kaffekoppen i hånda :-P Skal vaske lett over gulvene her i dag, men det får vente bittelitt, vil glo litt på CSI først :-) Her var det forresten frost på bilrutene i dagtidlig!!:eek: Hørte gubben måtte skrape is da han dro på jobb i halv 8-tida!:confused: Og da jeg var oppe og slapp inn katten kl 8, da viste gradestokken 2,5 grader.. Det er høsten!

Heldig du som kan drikke kaffe! Kaffe smaker beskt og vondt i det her svngerskapet :-( savner kaffe, men har begynt å sverge til kakao isteden :-D bare ikke fullt så sunnt... :-P

Det har vært 4-5 grader på morgenen hos oss lenge, men vi bor litt lenger sør og nærmere sjøen også da!

Back
Topp