Hehe... gjør underverker når bekkenet begynne å skrante littNai sånt no e ikkje lov! Blir jo sååå misunneligKos deg masse, det såg herlig ut
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe... gjør underverker når bekkenet begynne å skrante littNai sånt no e ikkje lov! Blir jo sååå misunneligKos deg masse, det såg herlig ut
![]()
Wææh!! Du er ikke liiite heldig da!
Lykke til!God morgen jenter. Planer for dagen? Jeg skal på oul om 2 timer, kjenner jeg er ganske spent.....
Takk for detLykke til!
Ikke lenge det, heldigvis.Takk for det. 1,5 time igjen...........
God morgen jenter. Planer for dagen? Jeg skal på oul om 2 timer, kjenner jeg er ganske spent.....
Lykke til! Så fint du fikk time igjen så fort
Jeg tar en liten cowboystrekk på senga, fikk bare 6 timer søvn i natt for var på konsert i går! Snart skal vi ut i skogen og plukke kantarell som vi tenker å bruke i dåpen til litje neste sommersenere er det det vante kveldsstellet... jeg gleder meg til å bli ferdig med sommerjobben nå! Er sliten, og litt lei
Skal bli godt å komme tilbake på skolen ;-D
Vi får gjøre noe med det daJa jeg og leter etter den innimellom men gir fort opp når den er så langt nede. Det er trist at den er så lite aktiv :-(
Har sikkert spurt deg før, men teflonhjernen min husker det ikke nå..God morgen! Eller god dagligger på senga og slapper av etter forelesning mens lille turner rundt i magen
snart skal jeg lese et par timer og være flink student!