Skravletråd

Da har vi vært på OUL og fått bekreftet at vi venter ei lita jente:-) Alt så fint ut, og fikk til og med fine bilder denne gangen, det fikk vi ikke sist svangerskap, da jenta vår lå og gjemte seg;-) Så da blir det to januarjenter og vi må male soverom. Gjesterommet er nå blått, blir nok malt gult eller lilla, og så flytter kommende storesøster inn der mens lillesøster overtar hennes rom når hun er rundt et halvt år tipper jeg. På den måten slipper vi å demontere sprinkelsenga og kommoden for å flytte dem;-)

God morgen jenter. Planer for dagen? Jeg skal på oul om 2 timer, kjenner jeg er ganske spent.....

Lykke til! Så fint du fikk time igjen så fort :-)

Jeg tar en liten cowboystrekk på senga, fikk bare 6 timer søvn i natt for var på konsert i går! Snart skal vi ut i skogen og plukke kantarell som vi tenker å bruke i dåpen til litje neste sommer :-) senere er det det vante kveldsstellet... jeg gleder meg til å bli ferdig med sommerjobben nå! Er sliten, og litt lei :-) Skal bli godt å komme tilbake på skolen ;-D

Lykke til! Så fint du fikk time igjen så fort :-)

Jeg tar en liten cowboystrekk på senga, fikk bare 6 timer søvn i natt for var på konsert i går! Snart skal vi ut i skogen og plukke kantarell som vi tenker å bruke i dåpen til litje neste sommer :-) senere er det det vante kveldsstellet... jeg gleder meg til å bli ferdig med sommerjobben nå! Er sliten, og litt lei :-) Skal bli godt å komme tilbake på skolen ;-D

Sopplukkingen endte med blåbærplukking. Litt tidlig for soppen her på nordmøre gitt :)

Ja jeg og leter etter den innimellom men gir fort opp når den er så langt nede. Det er trist at den er så lite aktiv :-(

Ja jeg og leter etter den innimellom men gir fort opp når den er så langt nede. Det er trist at den er så lite aktiv :-(
Vi får gjøre noe med det da

Men ikke i kveld, jeg må legge meg.

God mårn! Jeg har fri i dag:D Nå ligger jeg i senga og kjenner på romsteringen i magen. Skal til byen og se om jeg finner en treningstights som passer senere. Og kanskje en tur innom biblioteket:-)

God morgen, damer! :-)
Eller, god blir vel å ta i for min del... Ryggen er enda mer klikk enn i går, og nå stråler smertene ned til hoftene og videre nedover beina... Så jeg ligger rett ut i senga og venter på at legekontoret skal åpne kl 9, slik at jeg får ringt dit:(

God morgen jenter.
Har levert ungene i barnehagen, og venter nå på at sola skal komme litt høyere opp på himmelen. Tenkte og ta ATVen opp i skogen og beise hytta våres.

God morgen! Eller god dag :-P ligger på senga og slapper av etter forelesning mens lille turner rundt i magen :-) snart skal jeg lese et par timer og være flink student!

Back
Topp