Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Seriøst, 11 grader... Ikke noe særlig til sommer her på Vestlandet nei :-( Håper på litt bedre vær utover juli evt. i augustKanskje jeg rett og slett skal lage meg varm sjokolade (med sjokolade fra sjokoladepapir :-D ) å late som om det er høst ;-)
Jeg har sakt til de på jobb at to uker ferie er for lite, neste sommer skal jeg ha 4 uker.. De skulle bare ha visstNoe er bittelitt galt når jeg sitter fredag i første ferieuke og gleder meg til neste sommer, da skal ting være annerledes....håper jeg. Denne ferien blir ikke lading av batterier, det blir...
Blæ, nei, i dag er jeg negativ og sliten. Det blir helt sikkert bedre, det blir det. Det må det. Mannen får snart ferie sammen med oss. Det trenger jeg. Veldig.
Kos dere!Nå skal jeg ut å spise sammen med resten av avdelingen på jobb. Bi sikkelig digg, å ekstra digg siden det er sikkelig sommer her i nord i dag!
Neste sommer har jeg fri hele sommeren, det er ingen hemmelighet, og det blir vel bra.Jeg har sakt til de på jobb at to uker ferie er for lite, neste sommer skal jeg ha 4 uker.. De skulle bare ha visstJeg gleder meg såååå!
Å såpass ja, verden er ikke storNei er ikke så veldig fint vær her vi reiser i fra heller, så det går nok fint
Skal straks starte på kjøreturen nå tror jeg, gruer meg
![]()
Det er et stykke å kjøre jagod tur!
Neste sommer har jeg fri hele sommeren, det er ingen hemmelighet, og det blir vel bra.
Har tenkt å la ungene få fri hele skoleferien, men undrer meg på om det er lurt, siden jeg jo skal trille lang tur med baby hver dag, hvordan gjør man det med unger på 5 og nesten 8 rundt beina?
Vi får tenke på det.
Håper du får slappet litt av resten av dagen, at ikke forsovelsen forstyrrer hele dagen..Forsov meg i dag! 3 kvarter! Også måtte jeg være ferdig å melke klokka 9, så da hadde jeg superdårlig tid. Hoff hadde så dårlig samvittighet for lille bolla for at jeg måtte presse meg for å bli ferdig![]()
Håper du får slappet litt av resten av dagen, at ikke forsovelsen forstyrrer hele dagen..![]()
Er det dine/deres dyr du melker?Jada, etter 9 trengte jeg ikke stresse lenger![]()
Er det dine/deres dyr du melker?![]()
Okei. Regner med det er kyr? Bestemor og bestefar hadde gård med kyr og gjeiter når jeg var liten. Savner av og til å være på gård..Nei er avløser for to bønder som har dyra sine på fjellbeite om sommeren![]()