Skravletråd

Seriøst, 11 grader... Ikke noe særlig til sommer her på Vestlandet nei :-( Håper på litt bedre vær utover juli evt. i august:-) Kanskje jeg rett og slett skal lage meg varm sjokolade (med sjokolade fra sjokoladepiken :-D ) å late som om det er høst ;-)

Last edited:
Seriøst, 11 grader... Ikke noe særlig til sommer her på Vestlandet nei :-( Håper på litt bedre vær utover juli evt. i august:-) Kanskje jeg rett og slett skal lage meg varm sjokolade (med sjokolade fra sjokoladepapir :-D ) å late som om det er høst ;-)

Mmmmm, det hørtes skummelt godt ut :D

Noe er bittelitt galt når jeg sitter fredag i første ferieuke og gleder meg til neste sommer, da skal ting være annerledes....håper jeg. Denne ferien blir ikke lading av batterier, det blir...

Blæ, nei, i dag er jeg negativ og sliten. Det blir helt sikkert bedre, det blir det. Det må det. Mannen får snart ferie sammen med oss. Det trenger jeg. Veldig.

Noe er bittelitt galt når jeg sitter fredag i første ferieuke og gleder meg til neste sommer, da skal ting være annerledes....håper jeg. Denne ferien blir ikke lading av batterier, det blir...

Blæ, nei, i dag er jeg negativ og sliten. Det blir helt sikkert bedre, det blir det. Det må det. Mannen får snart ferie sammen med oss. Det trenger jeg. Veldig.
Jeg har sakt til de på jobb at to uker ferie er for lite, neste sommer skal jeg ha 4 uker.. De skulle bare ha visst ;) Jeg gleder meg såååå!

Nå skal jeg ut å spise sammen med resten av avdelingen på jobb. Bi sikkelig digg, å ekstra digg siden det er sikkelig sommer her i nord i dag!

Nå skal jeg ut å spise sammen med resten av avdelingen på jobb. Bi sikkelig digg, å ekstra digg siden det er sikkelig sommer her i nord i dag!
Kos dere!:)

Jeg har sakt til de på jobb at to uker ferie er for lite, neste sommer skal jeg ha 4 uker.. De skulle bare ha visst ;) Jeg gleder meg såååå!
Neste sommer har jeg fri hele sommeren, det er ingen hemmelighet, og det blir vel bra.

Har tenkt å la ungene få fri hele skoleferien, men undrer meg på om det er lurt, siden jeg jo skal trille lang tur med baby hver dag, hvordan gjør man det med unger på 5 og nesten 8 rundt beina?

Vi får tenke på det.

Å såpass ja, verden er ikke stor :D Nei er ikke så veldig fint vær her vi reiser i fra heller, så det går nok fint :P Skal straks starte på kjøreturen nå tror jeg, gruer meg :P

Det er et stykke å kjøre ja :) god tur!

Skjønner deg godt Sara! Har en veldig hjelpsom svigermor selv, men hun får jaggu holde seg unna eller gjøre det på min måte skal hun hjelpe til!

Fikk så lyst på rømmegrøt spekemat og flatbrød nå at det gjør vondt langt inni sjela!

Jeg har menssmerter av og på hele dagen, hatt detta jamt godt over en uke nå.. Husker ikke helt fra sist, men er det dette som er kynnere? Eller er det bare livmoren som strekker seg? Inngen blødning og hjerte slår som bare det :)

Har endelig kommet meg på nett etter noen døgn på fjellhytte uten dekning... 1 grad, sur vind og sidelengs hagl! Ikke en gang fisken ordnet å bite :-P Jaja... Jammen godt det snart blir Spania på oss, for dette var på ingen måte noen sommerferie ;-)

Neste sommer har jeg fri hele sommeren, det er ingen hemmelighet, og det blir vel bra.

Har tenkt å la ungene få fri hele skoleferien, men undrer meg på om det er lurt, siden jeg jo skal trille lang tur med baby hver dag, hvordan gjør man det med unger på 5 og nesten 8 rundt beina?

Vi får tenke på det.

Tenker at det skal være hemmelig noen uker til for jobben at jeg er gravid. Er litt deilig å være de eneste som vet det. Heldigvis er det tre mil fra jobb og hjem, så når jeg sa at vi ikke hadde barnevakt til bonusen så jeg kunne ikke drikke for jeg hadde ikke sjofør, og de trudde heeelt og holdent på det :D

Forsov meg i dag! 3 kvarter! Også måtte jeg være ferdig å melke klokka 9, så da hadde jeg superdårlig tid. Hoff hadde så dårlig samvittighet for lille bolla for at jeg måtte presse meg for å bli ferdig :(

Forsov meg i dag! 3 kvarter! Også måtte jeg være ferdig å melke klokka 9, så da hadde jeg superdårlig tid. Hoff hadde så dårlig samvittighet for lille bolla for at jeg måtte presse meg for å bli ferdig :(
Håper du får slappet litt av resten av dagen, at ikke forsovelsen forstyrrer hele dagen.. :)

Back
Topp