Skravletråd

Satt nå og så på dagens episode av fødeavdelingen, og FY som jeg gråt! Det var nesten så jeg hylgrein :P Begynner å merke hormonene ganske kraftig ja! :o
Har begynt å følge med sammen med treåringen, hun synes det er veldig spennende ;-) Hehe

Har vært på UL I dag, og sett ein nydelig liten skatt ❤

Har begynt å følge med sammen med treåringen, hun synes det er veldig spennende ;-) Hehe
Svitcha innom sammen med mi på snart 4 her om dagen jeg også, men skifta fort kanal:p Ble for mye spm for ho mor å takle;)

Nå har jeg fortalt det til nesten alle på jobb, mange hyggelige tilbakemeldinger:-) Nå er det bare å finne rette tidspunktet for å si det til gutta så ikke de får vite det av noen andre:-)

Nå har jeg fortalt det til nesten alle på jobb, mange hyggelige tilbakemeldinger:-) Nå er det bare å finne rette tidspunktet for å si det til gutta så ikke de får vite det av noen andre:-)
Blir spennende!:)

Hva gjør damene i kveld da? Mannen har reist til en kompis og jeg sløver på sofaen foran tv. Har hatt besøk siden mandag og kjenner det tar på kreftene å være vertinne. Det blir jo jeg som må styre og ordne, lage mat osv... Hvertfall når besøket ikke gjør så mye, spør om jeg trenger hjelp når jeg er ferdig med middagen og bare venter på at det skal bli ferdig osv. Vært på farten i hele dag og var ufattelig godt å dumpe ned i sofaen alene i kveld uten å måtte skravle og være sosial ;)

Kom inn fra fjøset for en time siden.... Nå ligger jeg i senga. Skal snart legge fra meg mobilen, lese bittelitt og så soooove! Sov fire timer i natt så tror jeg trenger litt mer den her natta :-P

Kom inn fra fjøset for en time siden.... Nå ligger jeg i senga. Skal snart legge fra meg mobilen, lese bittelitt og så soooove! Sov fire timer i natt så tror jeg trenger litt mer den her natta :p
Det skjønner jeg godt, jeg er mer våken enn jeg sover om natta selv så skal straks finne senga!

Men merker at jeg ikke skulle holdt på så mye i dag ja, for nå verker bekkenet jo jæ***g :( Og i morgen skal vi til sverige og da blir det mye trasking, og på fredag så blir det hvert fall 9 timer i bil :(

Men merker at jeg ikke skulle holdt på så mye i dag ja, for nå verker bekkenet jo jæ***g :( Og i morgen skal vi til sverige og da blir det mye trasking, og på fredag så blir det hvert fall 9 timer i bil :(
Hoff. Ikke nå kjekt det da! Du får passe på å slappe godt av mellom slagene!

Vi har vært å hjulpet mamma og stefadern med æ rydde på hytta som snaaart er ferdig, fikk servert grillmat i nokså godt nord-norsk sommervær. Skal nevnes at jeg hadde turbukse lo ullskjorte som antrekk i dag :p Eller jubler jeg for at vi endelig har fått mulighet til å kjøpe nytt kjøleskap! Var så deilig å endelig få masse plass i kjøleskapet!

Hoff. Ikke nå kjekt det da! Du får passe på å slappe godt av mellom slagene!

Vi har vært å hjulpet mamma og stefadern med æ rydde på hytta som snaaart er ferdig, fikk servert grillmat i nokså godt nord-norsk sommervær. Skal nevnes at jeg hadde turbukse lo ullskjorte som antrekk i dag :p Eller jubler jeg for at vi endelig har fått mulighet til å kjøpe nytt kjøleskap! Var så deilig å endelig få masse plass i kjøleskapet!

Ja kommer til å finne meg en god stilling i bilen for å si det sånn ;)

Å så deilig med nytt kjøleskap da :D

Ja kommer til å finne meg en god stilling i bilen for å si det sånn ;)

Å så deilig med nytt kjøleskap da :D
Hehe.. Så rett du gjør ;)

Veldig deilig! Nu skal ikke eggekartongen fryse fast i sien mere, eller at man ikke gidd å ha noe i grønnsaksskuffen fordi den sitter fast.. Og plass til masse pålegg!

Hvor skal dere:)?

Back
Topp