Skravletråd

Stakkers jenta mi på 5 år er sikkert litt forvirret. Vi har ikke fortalt at vi skal ha baby enda, vil helst vente så lenge som mulig. Men for et par dager siden ble hun oppmerksom på magen min, og hun påsto at den var større nå. Hun lurer fælt på om vi skal få baby nå. Jeg svarte at vi ikke skal ha baby nå, og følte ikke jeg løy helt med det svaret. Dagen etter spurte hun igjen og så på magen min. Lurer på hvor lenge vi klarer å ikke si noe.....

Pokker'n! På slutten av Sverige turen nå så begynte jeg å få veldig vondt i venstre siden, akkurat der jeg pleier å høre hjertelyden :( Og ville ikke gå på do i Sverige i tilfelle det også er blod, det vil jeg da heller finne ut hos svigerfar. Heldigvis ikke lenge til vi er framme der, men gruer meg til å gå på do i frykt for å se blod :(

Pokker'n! På slutten av Sverige turen nå så begynte jeg å få veldig vondt i venstre siden, akkurat der jeg pleier å høre hjertelyden :( Og ville ikke gå på do i Sverige i tilfelle det også er blod, det vil jeg da heller finne ut hos svigerfar. Heldigvis ikke lenge til vi er framme der, men gruer meg til å gå på do i frykt for å se blod :(
Mest sannsynlig er det nok bare at du er sliten etter å ja sittet i bil. Jeg får vondt når jeg har kynnere! Og det får jeg når jeg stresser, sitter lenge i samme stilling i bil og når jeg går for fort. Merker ikke kynnere på noen annen måte enn at det blir vondt. Kan jo være det? Sender en klem og krysser fingre!

Mest sannsynlig er det nok bare at du er sliten etter å ja sittet i bil. Jeg får vondt når jeg har kynnere! Og det får jeg når jeg stresser, sitter lenge i samme stilling i bil og når jeg går for fort. Merker ikke kynnere på noen annen måte enn at det blir vondt. Kan jo være det? Sender en klem og krysser fingre!

Ja håper det bare er fordi jeg ble stresset pga angsten inne på senteret i stad. Hadde mye kynnere forrige svangerskap, men husker ikke helt hvordan det kjentes ut som :( Tusen takk :) Er tilbake hos svigerfar nå, så burde vel tørre å gå på do snart.

I morgen så reiser vi opp til familien til sambo på Raudsand som er i Nesset kommune (Møre og Romsdal) :)

Åh det er ikke langt unna meg! :-P familien til sambo her gård bare 20 minutter unna og setra jeg er på ligger ved batnfjorden, 30 minutter unna ;) det er jo ikke noe fint vær her da men... det er det vel ikke i resten av Norge heller! :(

God natt damer, nå tar jeg med den kranglete ryggen min og finner senga. Hodet eksploderer nesten bare jeg rører på meg så tror det tranger litt søvn også. Skikkelig drittkveld hvor alt gjør vondt :(

God natt damer, nå tar jeg med den kranglete ryggen min og finner senga. Hodet eksploderer nesten bare jeg rører på meg så tror det tranger litt søvn også. Skikkelig drittkveld hvor alt gjør vondt :(

Huff sender deg en klem <3 Natta :)

Åh det er ikke langt unna meg! :-P familien til sambo her gård bare 20 minutter unna og setra jeg er på ligger ved batnfjorden, 30 minutter unna ;) det er jo ikke noe fint vær her da men... det er det vel ikke i resten av Norge heller! :(

Å såpass ja, verden er ikke stor :D Nei er ikke så veldig fint vær her vi reiser i fra heller, så det går nok fint :P Skal straks starte på kjøreturen nå tror jeg, gruer meg :P

God morgen damer :) Her er det sol og blå himmel for øyeblikket men det blåser ganske heftig så er ikke veldig varmt. Jeg skal ut å gå en tur for å se om det hjelper på hodet mitt, det har dundra i hele natt uten bedring. Tatt paracet nå og håper det letter litt...

Her er det og sol, fra nesten skyfri himmel. Ser ut som det blåser noe i trærtoppene jeg ser fra kontorvinduet :) Skulle heller ønske at jeg var hjemme. Fått malt mitt rekkverk på verandaen, sovet litt lenge, gått tur for å løsne litt i nakken og laget meg en god lunch-omelett.. Heldigvis helg snart :D

Her et ingen sol, vått ute og tåke i fjellet. 14 grader er nå levelig, men gi meg gjerne et lettere skydekke så sola trenger mer gjennom og tørker opp.

Planene for dagen er så mange.

Jeg skal rydde stua, helst uten at svigermor gjør for mye av det men det gjør hun. Jeg vil brette klesvasken selv, takk. Jeg nå rydde kjøkkenet etter at hun har ryddet det, dvs rydde på plass alt på benkene som hun ikke visste hvor bodde, samt det vi er uenige om. For meg er det logisk at ting bor på gulvet. Ta dem opp for å vaske gulvet er greit. Men det er ingen logikk i at det skal bli stående på bord og benker. En diger kasse med en jusmaskin. Den bor ikke på bordet, den bor under!!

For henne er det åpenbart rot at det ligger pledd i sofaen, for meg er den diiiigre stabelen av puter og og pledd langt verre.

Jeg må bare rydde etter henne. Og få ha klesvasken min i fred, jeg bretter undertøyet vårt selv!

Jeg er veldig glad i min hjelpsomme svigermor. Jeg bare kjenner at det er bra mannen min begynner på ferie nå, så jeg ikke skal være alene med henne mange flere dager. Det begynner å gå meg på nervene, og det er ikke bra, for vi skal jo besøke henne neste uke. Jeg trenger... Noen dager med bare oss fire.

Back
Topp