Hvor skal dere?
I morgen så reiser vi opp til familien til sambo på Raudsand som er i Nesset kommune (Møre og Romsdal)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor skal dere?
OkayI morgen så reiser vi opp til familien til sambo på Raudsand som er i Nesset kommune (Møre og Romsdal)![]()
Mest sannsynlig er det nok bare at du er sliten etter å ja sittet i bil. Jeg får vondt når jeg har kynnere! Og det får jeg når jeg stresser, sitter lenge i samme stilling i bil og når jeg går for fort. Merker ikke kynnere på noen annen måte enn at det blir vondt. Kan jo være det? Sender en klem og krysser fingre!Pokker'n! På slutten av Sverige turen nå så begynte jeg å få veldig vondt i venstre siden, akkurat der jeg pleier å høre hjertelydenOg ville ikke gå på do i Sverige i tilfelle det også er blod, det vil jeg da heller finne ut hos svigerfar. Heldigvis ikke lenge til vi er framme der, men gruer meg til å gå på do i frykt for å se blod
![]()
Mest sannsynlig er det nok bare at du er sliten etter å ja sittet i bil. Jeg får vondt når jeg har kynnere! Og det får jeg når jeg stresser, sitter lenge i samme stilling i bil og når jeg går for fort. Merker ikke kynnere på noen annen måte enn at det blir vondt. Kan jo være det? Sender en klem og krysser fingre!
Så godt å høre! Legg deg ned og slapp av littPhuuuh, ikke noe blod![]()
Så godt å høre! Legg deg ned og slapp av littHåper vondtene blir borte!
I morgen så reiser vi opp til familien til sambo på Raudsand som er i Nesset kommune (Møre og Romsdal)![]()
God natt damer, nå tar jeg med den kranglete ryggen min og finner senga. Hodet eksploderer nesten bare jeg rører på meg så tror det tranger litt søvn også. Skikkelig drittkveld hvor alt gjør vondt![]()
Åh det er ikke langt unna meg!familien til sambo her gård bare 20 minutter unna og setra jeg er på ligger ved batnfjorden, 30 minutter unna
det er jo ikke noe fint vær her da men... det er det vel ikke i resten av Norge heller!
![]()