Skravletråd

Hahah, hadde den fjerneste drømmen igjen i natt :p Sambo bare flirte og rista på hodet av den! :p

Drømte at jeg føda og alt gikk veldig fint. Fikk beskjed at vi fødte ei jente men når vi kikket selv så var det en gutt :p Sambo klippet navlestrengen og da gikk jordmødrene ( for var 2 jeg hadde på rommet). Og de kom jo heller aldri tilbake så jeg fikk ut morkaken, og lillegull ble veid og målt. Så etter 4 timer så dro vi hjem, for det var heller ingen som kom når vi ringte på knappen :p

Kan ikke si at jeg ble så veldig imponert av drømmen min når jeg våknet, hahahah :p
Hi hi, der vil ikke jeg føde :p

Sove sove sove sove.... Vil sooooove!! Men er alene med gutta så må vel heller lage middag :( Huset burde vært vasket også, ser ikke bra ut etter at mann og hund har vært hjemme alene i 5 dager og holdt på med støping ute :wideyed: Tror jeg varmer noe rester nå og lager nypotet med tilbehør til kvelds så kan jeg kose meg med mat i nyvasket stue :D

Hahah, hadde den fjerneste drømmen igjen i natt :P Sambo bare flirte og rista på hodet av den! :P

Drømte at jeg føda og alt gikk veldig fint. Fikk beskjed at vi fødte ei jente men når vi kikket selv så var det en gutt :P Sambo klippet navlestrengen og da gikk jordmødrene ( for var 2 jeg hadde på rommet). Og de kom jo heller aldri tilbake så jeg fikk ut morkaken, og lillegull ble veid og målt. Så etter 4 timer så dro vi hjem, for det var heller ingen som kom når vi ringte på knappen :P

Kan ikke si at jeg ble så veldig imponert av drømmen min når jeg våknet, hahahah :P

Huff, hørtes ut som en trasig fødsel. :P De sier jo at drømmene våre prøver å si oss noe.. Gruer du deg til fødselen, kanskje?

Huff, hørtes ut som en trasig fødsel. :P De sier jo at drømmene våre prøver å si oss noe.. Gruer du deg til fødselen, kanskje?

Hahah, ja virka ikke som noen god opplevelse :P Nei jeg gleder meg faktisk til fødselen :) Har jo født før helt uten smertelindring og det gikk strålende :)

Hahah, ja virka ikke som noen god opplevelse :P Nei jeg gleder meg faktisk til fødselen :) Har jo født før helt uten smertelindring og det gikk strålende :)

Bra det da hvertfall. Jeg hadde lystgass sist. Men nå tilbyr de ikke det her mer. Og, det er 12 år siden siste fullgåtte svangerskap - så blir spennende å se hva jeg velger nå. Om jeg i det heletatt vil ha noe. Har vurdert badekar faktisk...

Bra det da hvertfall. Jeg hadde lystgass sist. Men nå tilbyr de ikke det her mer. Og, det er 12 år siden siste fullgåtte svangerskap - så blir spennende å se hva jeg velger nå. Om jeg i det heletatt vil ha noe. Har vurdert badekar faktisk...

Ja synd at dem har fjernet lystgassen. Ja badekar tror jeg er kjempe bra :) Skulle ha det sist, men det fikk jeg ikke lov til alikevel :(

Ååå, lystgass <3 Håpe de har det ennå på sjukehuset eg ska på :p Eg hadde styrtfødsel forrige gong, så lystgass va det einaste eg hadde tid å få :p

Jeg skulle ha badekar første gang, men rakk det ikke. Andre gang holdt jeg meg hjemme og tappet badekaret, hun er født i vann, og det vil jeg gjerne gjøre igjen, dersom den ENE fødestua som har badekar er ledig når jeg skal føde, det er jo ikke sikkert... For denne gangen blir det nok ikke hjemme, tror jeg, Fordi jeg ikke finner hjemmefødselsjordmor.

Synes badekar høres fint ut. Men aner ikke hvordan jeg reagerer på fødsel... Sist ble det hastekeisersnitt uten rier eller noe i forkant, så har jo ikke født! :-P

Håper jeg får føde spontant denne gangen og slippe å bli satt igang, med de andre var lystgassen min beste venn før epiduralen overtok men skulle gjerne hatt minst mulig...

Jeg har egentlig litt angst for den epiduralen :P Så helst vil jeg klare meg uten... Men må jeg, så må jeg vel :P Det er sjeldent en fødsel blir som en tenker uansett. Sist gang var jeg veldig heldig. Lett fødsel, som startet av seg selv. Men nå er det jo 12 år siden. Så både kropp og alder er betraktelig forandret siden da :P

Epidural har jeg aldri hatt, og håper jeg slipper igjen.

Det skrinlegger jo helt muligheten for å føde i vann. Da er det straks en risikofødsel da, opp i senga og på med overvåkningen.

Jeg har født mine to på hhv mykenhet uten mulighet for medisinsk smertelindring og hjemme. Jeg må trolig på sykehus nå siden jeg ikke finner hjemmefødselsjordmor her, så jeg håper at fødestua med badekar er ledig.

Hadde epidural og lystgass forrige gang, og epidural var heilt nødvendig siden jeg var utslitt. Riene startet mandags formiddag og jeg fødte onsdags kveld. Å få epidural va som å komme til himmelen i forhold :) hadde uansett bestemt meg på forhånd at jeg ville ha epidural så det var greit. Lystgass var bonus :p

Bestemte meg for å kjøre på på mandag nå, og starte på sommerjobber som planen var . Formen er bedre og blødningene kommer sjeldnere og sjeldnere .
Minuset er jo at jeg kjenner det godt i ryggen men kanskje ikke så rart når jeg har vært passiv i 7 uker snart . Må trenes opp:) gleder meg til å jobbe :)

Bestemte meg for å kjøre på på mandag nå, og starte på sommerjobber som planen var . Formen er bedre og blødningene kommer sjeldnere og sjeldnere .
Minuset er jo at jeg kjenner det godt i ryggen men kanskje ikke så rart når jeg har vært passiv i 7 uker snart . Må trenes opp:) gleder meg til å jobbe :)

Så bra =)

Jeg er bare trøtt jeg, så nå skal jeg sove en times tid! sånn sett er det deilig med delt dag! Tid til å slappe av litt på dagen!

I dag sto mannen opp med lille trollet, så jeg fikk sove helt til halv 9! :-D Det trengte jeg. Hun har nemlig våknet i 5-tiden de siste dagene, og kjenner at det har tatt på:-/ I dag var vi en tur på sommeravslutning med jobben og nå skal vi snart en liten tur ut på lekeplassen, trenger litt frisk luft:-)

Klar for å sove litt jeg. Det ble etter middag i stedet for før i dag. Passet best sånn.

Sommerfest med jobben i dag, trist å si farvel til masse fine kollegaer! En smule hormonell og, så slet litt med å holde tilbake tårene under et par av talene :-P Nå er det bare å se frem mot lang ferie, og ny jobb til høsten!

Hva gjør dere andre flotte damer i kveld da? Her et det nå barne-tv med treåringen, så bena på bordet og sofa etter at hun er lagt <3

Back
Topp