Skravletråd

Herregud! Jeg er altså sååå trøtt i dag. Stod opp med mini kl 7.30, sov 45 min i 10 tiden, sov deretter 1,5 time fra 13.30, og er enda trøtt som en dupp:dead:. Var ikke trøtt i første svangerskap, er i uke 9 nå, så er vel bare å holde ut litt til:confused:

Jeg er 9+5 uker på mandag, og har bare blitt trøttere og trøttere de siste par ukene....

Man (ihvertfall jeg) glemmer så fort... Tenker at jeg var litt trøtt i begynnelsen sist gang, men begynner å lure på hvor lenge det egentlig varte. Jeg er 9+2 og har bare blitt mer og mer trøtt...!

JEg glemmer også fort.

Jeg mener at med eldste var jeg trøtt i desember. Jeg testet positivt 1.12, så altså sånn 8-9 uker ish trodde jeg det var over.

Med andre husker jeg ikke at det var sånn i det hele tatt, men da var jeg hjemme med eldstemann 5 dager i uka, var bare på jobb to, så jeg antar jeg kan ha sovet og sløvet på sofaen uten at jeg husker det.

Nå fungerer jeg ikke egentlig i jobb, rett og slett. Håper det snart går over

Jeg var dog SLITEN lenge med eldste, og ble delvis sykemeldt siste halvdelen ca fordi jeg rett og slett var UTSLITT og hadde nada energi.

"ikke for at du skal lage middag til mannen kommer hjem, men så du har energi til å spise den middagen han lager til deg" som legen sa. Det hendte nemlig at jeg satt i sofaen og gråt av frustrasjon for at jeg var for sliten til å spise maten han hadde laget...

Blir "arrestert" av folk jeg... Kan si til noen f.eks. at "jeg ble liksom aldri så stor da jeg gikk gravid jeg" og så sender sambo meg et skjevt blikk og sier "hva?!? Du var stor!" Hehe :-)

Blir "arrestert" av folk jeg... Kan si til noen f.eks. at "jeg ble liksom aldri så stor da jeg gikk gravid jeg" og så sender sambo meg et skjevt blikk og sier "hva?!? Du var stor!" Hehe :)

Jeg innser at jeg husker ikke, så jeg SPØR mannen jeg "var jeg slik sist?"

Vår yngste ble 4 år i vinter, så... vel, jeg husker slett ikke. Han husker ikke alt han heller, og er ellers svært diplomatisk når han svarer....

Blir "arrestert" av folk jeg... Kan si til noen f.eks. at "jeg ble liksom aldri så stor da jeg gikk gravid jeg" og så sender sambo meg et skjevt blikk og sier "hva?!? Du var stor!" Hehe :)

Jeg innser at jeg husker ikke, så jeg SPØR mannen jeg "var jeg slik sist?"

Vår yngste ble 4 år i vinter, så... vel, jeg husker slett ikke. Han husker ikke alt han heller, og er ellers svært diplomatisk når han svarer....

Det håper jeg også, men tenker fort at det er jo i alle fall bare en måned til ferien... Da er jeg 13 uker, da i qandre trimester, da skal det vel være lettere?

Håper bare sommeren kan komme snart!! Er så lei regn og sur vind...

Sommer hadde vært fint, ja

Det håper jeg også, men tenker fort at det er jo i alle fall bare en måned til ferien... Da er jeg 13 uker, da i qandre trimester, da skal det vel være lettere?

Ja så vidt jeg har forstått så er det vel værst i 1.trimester. Men skal sies at jeg har en venninne som var totalt utmattet i hele svangerskapet. Men satser på at dette går over snart. Jeg har bare to uker igjen til ferie, så det skal jeg holde ut, håper bare ikke ferien blir et sovegildet:wacky::p. Krysser fingrene for at vi alle snart er over trøttheten:happy:

I dag har jeg vært helt utslått fra kl 15! Har stort sett slumret på sofaen siden da. Mannen skjønner ikke at det går an å være så slapp:p Men han har heldigvis tatt seg av alt med datteren vår og laget mat til oss uten å klage.:-)

Nå har jeg altså klart å se en hel episode av serien min uten å egentlig registrere hva som skjedde eller at den var ferdig :p Har kikket på bv samtidig og sliter med å holde øya åpne, tror jeg bare må finne senga snart o_O

Ja så vidt jeg har forstått så er det vel værst i 1.trimester. Men skal sies at jeg har en venninne som var totalt utmattet i hele svangerskapet. Men satser på at dette går over snart. Jeg har bare to uker igjen til ferie, så det skal jeg holde ut, håper bare ikke ferien blir et sovegildet:wacky::p. Krysser fingrene for at vi alle snart er over trøttheten:happy:
Jeg tror vi sikter på en rolig ferie, besøke svigers og slappe av, en dag i hunderfossen, det er dagstur derfra.
Avlastning med ungene, og jeg kan sløve.

Bortsett fra at jeg sover åpenbart ikke lenge da, vi har jo barnevakt i dag... Ingen barn i huset...

God morgen damer :) Har dere noen planer for dagen? Vi skal til svigers og hente mannen, mange som er igjen der fra i går så er fullt av folk og veldig koselig der i dag også. De lurte på om vi kom opp til frokost, hehe, hvis jeg skal vente til rundt 10 med å spise tror jeg kanskje kvalmen har fortært meg før jeg kommer så langt! Får ta lunsjen der og spise frokost her ganske snart :D

Plan:
Sove lenge. Vel... Mann og hund sover.

Egg og bacon til frokost, det skal det bli når mannen våkner.

Rydde kjellergangen og stua, i dag skal jeg hjelpe til.

Vaske klær, det er min greie. Og det har jeg gjort lite av i det siste. Så det skal jeg i dag.

Hente ungene.
Og mine foreldre kommer da for å se på / øve med guttungen og den nye sykkelen han fikk sist helg

Søndagspizza med ungene siden de ikke var her i går.

Back
Topp