Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er 9+5 uker på mandag, og har bare blitt trøttere og trøttere de siste par ukene....
Blir "arrestert" av folk jeg... Kan si til noen f.eks. at "jeg ble liksom aldri så stor da jeg gikk gravid jeg" og så sender sambo meg et skjevt blikk og sier "hva?!? Du var stor!" Hehe![]()
Blir "arrestert" av folk jeg... Kan si til noen f.eks. at "jeg ble liksom aldri så stor da jeg gikk gravid jeg" og så sender sambo meg et skjevt blikk og sier "hva?!? Du var stor!" Hehe![]()
Det håper jeg også, men tenker fort at det er jo i alle fall bare en måned til ferien... Da er jeg 13 uker, da i qandre trimester, da skal det vel være lettere?

Jeg tror vi sikter på en rolig ferie, besøke svigers og slappe av, en dag i hunderfossen, det er dagstur derfra.Ja så vidt jeg har forstått så er det vel værst i 1.trimester. Men skal sies at jeg har en venninne som var totalt utmattet i hele svangerskapet. Men satser på at dette går over snart. Jeg har bare to uker igjen til ferie, så det skal jeg holde ut, håper bare ikke ferien blir et sovegildet. Krysser fingrene for at vi alle snart er over trøttheten
![]()