Skravletråd

Jeg lager grøt fra fjordland, og finner senga etterpå
Det hørtes lurt ut :) Skulle gjerne tatt en lettvint løsning men har besøk så måtte nesten lage litt fredagskos ;) Ble nachos så ikke alt for avansert at det gjør noe :p Nå er det snart film og godis, DA gjør det ingenting om jeg ligger henslengt på sofaen!

Det hørtes lurt ut :) Skulle gjerne tatt en lettvint løsning men har besøk så måtte nesten lage litt fredagskos ;) Ble nachos så ikke alt for avansert at det gjør noe :p Nå er det snart film og godis, DA gjør det ingenting om jeg ligger henslengt på sofaen!
Jeg har sovet.
Litt for lenge i dag også.

Det skal bli sååååååå godt å ha barnevakt i morgen, kjenner jeg

Hoho! Sto på badet og bulet magen. Ser ut som den er 5 mnd på vei eller no :-P

Jeg har sovet.
Litt for lenge i dag også.

Det skal bli sååååååå godt å ha barnevakt i morgen, kjenner jeg
Jeg sov bittelitt på sofaen før gjestene kom, nå har de akkurat reist og jeg har endelig fått på meg joggebuksa :D Se en episode og så er det natta tror jeg...

Hoho! Sto på badet og bulet magen. Ser ut som den er 5 mnd på vei eller no :p
Hi hi, hvis jeg tar på meg mammabukse og lar magen "slippe løs" er jeg plutselig noen mnd lenger på vei ja :p Verste er at i mammabukse ser det ut som en skikkelig gravidmage også (føles ikke helt sånn enda men uhæææ) o_O

Jeg har ikke funnet frem gravidbuksene mine enda.

Men i kveld har jeg hårstrikk i bukseknappen, ja.

Har et par i skapet etter at jeg fant de frem til ei venninne tidligere i år, har ikke begynt å bruke de enda og håper jeg kan unngå det litt til!

Husker ikke hvor mine er, men satser på å ikke trenge dem på ei stund.

Må nok ut på shopping etterhvert, må ha egne til jobb også... Er bare to som passer meg nå og de er litt store, resten er alt for store og detter ned :D Helt greit å måtte kjøpe nye pga det!

Ja, jeg må bare vente til jeg får lønn i juli... det blir mye trasking i arbeidstøy, kosebukse og tights etterhvert tenker jeg :-P buksene mine er litt trange, men ikke veldig enda.

Får bli med å skravle litt jeg:happy:. I kveld har jeg vært alene med 3-åringen, litt deilig i grunn for det er ikke så ofte det skjer. Men har da klart å trykke i trynet alt mulig rart, kjenner på både kvalme og anger nå.
Så nå har jeg lagt meg i senga rett og slett. Er vel ikke lenge til ungen kommer:facepalm:

Akkurat sendt gubben ut med bikkja så jeg slipper det etterpå, har hengt opp klær jeg hadde glemt i maskina tidligere i dag... Holder på å sovne foran tv.

E plutselig glad for at eg ikkje va begynt å gje vekk og selga unna gravidklena. Ligge klare i skapet ette fjoråret :P

Her er mammabuksen funnet frem. Pga dårlig rygg, får jeg så vondt når den klemmer, og så er det veldig ubehagelig når magen er så oppblåst. Så når jeg går i dongeri, er det mammabuksen ;)

Ja er fryktelig ubehagelig når magen er så oppblåst... Glad arbidstoppene mine er bittelitt vide så jeg har litt å skjule den bak :D Har bare funnet en type arbeidstopp som er for gravidmage så må nok kjøpe litt vanlige bomullstopper også...

Hva er en arbeidstopp?

Her har jeg også måtte finne fram gravidklærne. Har ikke sjans å bruke mine vanlige bukser lenger. Eller den ene går til nød. Med hårstrikk i :-)

Hårstrikk innført her også ja, jeg husker disse gravidbuksene som noe som lå over hele magen og er for løst enda.

Jeg tror muligens jeg trenger noe nytt, brukt i to svangerskap er noe av det litt slitt.

Til sommeren satser jeg på varme, jeg har et par sånne halvlange bukser, capri, som er så lav i livet og løselig at de legger seg fint under en sånn gravid-med-termin-om-vinteren mage. Det er bare ikke varmt nok til å gå med dem enda

Back
Topp