Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det mulig? Hadde time 11.00 og venten enda...
Så godt feberen har gått litt ned daJa, heldigvis e feberen gått ned litt, men ser ut som vi har fått vannkopper i hus... Da hjelper det med vafler, kjeks og saft til frokost![]()
Oi! Det var lang forsinkelse! Hvordan gikk det??Er det mulig? Hadde time 11.00 og venten enda...
Fikk se et blinkende hjerte og krabate n var akkurat så stor som han skulle være sa deOi! Det var lang forsinkelse! Hvordan gikk det??![]()
Blæ.
En time ettet lunsj, og jeg gjesper allerede og ønsker meg en dubb...
Å, hurra!! Hadde ikke trodd noe annet, men det er så deilig med en bekreftelse!Fikk se et blinkende hjerte og krabate n var akkurat så stor som han skulle være sa deFår ny ul 24.juni pga polypper,men det var helt ufarlig for babyen
Nå er jeg lykkelig!!♡
Tusen takkÅ, hurra!! Hadde ikke trodd noe annet, men det er så deilig med en bekreftelse!
Jeg spotter forøvrig enda. Litt hver dag, på formiddagen, så gir det seg. Merkelige greier!
Så bra!!!Fikk se et blinkende hjerte og krabate n var akkurat så stor som han skulle være sa deFår ny ul 24.juni pga polypper,men det var helt ufarlig for babyen
![]()
Nå er jeg lykkelig!!♡
Jeg er jo på jobb, så jeg kan ikke soveHar alt sovet. Det hjalp på trøtten men ikke på energien..!
Jeg også hadde det. Man frykter jo det verste! Spotter du fremdeles?Tusen takkHadde en litt ekkel følelse før jeg kom inn, men uendelig glad for at alt er bra!
Får håpe spottingen gir seg![]()
Nei, ingen spotting her lenger heldigvisJeg også hadde det. Man frykter jo det verste! Spotter du fremdeles?
Så braNei, ingen spotting her lenger heldigvisEr begynt å glede meg til ny ul allerede
![]()
![]()
Isj så kjedelig med bil som streiker! God bedring til den lilleSkulle til Oslo med treåringen og besøke bestevenninnen min og hennes to barn <3 Det er alltid fantastisk hyggelig!!! Men treåringen min har hatt feber hver dag siden mandag og kom nettopp fra legen som bekreftet halsbetennelse :-( Hun ligger nå og snoker oppå meg... I tillegg har bilen streiket! Blir nok ikke noen togtur til Oslo på oss i denne formen :-( Dessverre!!
Jeg lager grøt fra fjordland, og finner senga etterpåLagt meg på sofaen og vurderer om jeg rekker å lukke øya før jeg må begynne på maten... Er så trøtt![]()