• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd

Ble visst plutselig til at vi får besøk av hun ene kusinen min i dag :) Så da skal vi kose oss og spise vafler :)

Er det mulig? Hadde time 11.00 og venten enda...

Ja, heldigvis e feberen gått ned litt, men ser ut som vi har fått vannkopper i hus... Da hjelper det med vafler, kjeks og saft til frokost :)
Så godt feberen har gått litt ned da :) Vannkopper er ikke gøy, men greit å bli ferdig med!

Blæ.

En time ettet lunsj, og jeg gjesper allerede og ønsker meg en dubb...

Oi! Det var lang forsinkelse! Hvordan gikk det??❤️
Fikk se et blinkende hjerte og krabate n var akkurat så stor som han skulle være sa de:) Får ny ul 24.juni pga polypper,men det var helt ufarlig for babyen:)

Nå er jeg lykkelig!!♡

Blæ.

En time ettet lunsj, og jeg gjesper allerede og ønsker meg en dubb...

Har alt sovet. Det hjalp på trøtten men ikke på energien..!

Fikk se et blinkende hjerte og krabate n var akkurat så stor som han skulle være sa de:) Får ny ul 24.juni pga polypper,men det var helt ufarlig for babyen:)

Nå er jeg lykkelig!!♡
Å, hurra!! Hadde ikke trodd noe annet, men det er så deilig med en bekreftelse!

Jeg spotter forøvrig enda. Litt hver dag, på formiddagen, så gir det seg. Merkelige greier!

Å, hurra!! Hadde ikke trodd noe annet, men det er så deilig med en bekreftelse!

Jeg spotter forøvrig enda. Litt hver dag, på formiddagen, så gir det seg. Merkelige greier!
Tusen takk:) Hadde en litt ekkel følelse før jeg kom inn, men uendelig glad for at alt er bra!:)

Får håpe spottingen gir seg:)

Nå er jeg lykkelig!!♡
Så bra!!!

Ska arrangera utdrikningslag i mårå (har vert planlagt siden januar, meget travel brud), og skjønne ikkje heilt koss eg ska komma meg igjennom dagen.. Må opp 05.00 reisa te Bergen og fullt kjør der jaffall te 01.00. Plis send meg styrke :) Heldigvis har venninner av bruden stilt opp og hjelpe te, og bruden vett eg e gravid, så håpe det ordne seg. Men grue meg litt..

Jeg også hadde det. Man frykter jo det verste! Spotter du fremdeles?
Nei, ingen spotting her lenger heldigvis:) Er begynt å glede meg til ny ul allerede;) :p

Skulle til Oslo med treåringen og besøke bestevenninnen min og hennes to barn <3 Det er alltid fantastisk hyggelig!!! Men treåringen min har hatt feber hver dag siden mandag og kom nettopp fra legen som bekreftet halsbetennelse :-( Hun ligger nå og snoker oppå meg... I tillegg har bilen streiket! Blir nok ikke noen togtur til Oslo på oss i denne formen :-( Dessverre!!

Skulle til Oslo med treåringen og besøke bestevenninnen min og hennes to barn <3 Det er alltid fantastisk hyggelig!!! Men treåringen min har hatt feber hver dag siden mandag og kom nettopp fra legen som bekreftet halsbetennelse :-( Hun ligger nå og snoker oppå meg... I tillegg har bilen streiket! Blir nok ikke noen togtur til Oslo på oss i denne formen :-( Dessverre!!
Isj så kjedelig med bil som streiker! God bedring til den lille :)

Lagt meg på sofaen og vurderer om jeg rekker å lukke øya før jeg må begynne på maten... Er så trøtt :(

Back
Topp