Nufletufsa
Forumet er livet
Hehe.. SåpassHa ha, det kan jeg huske... Det husker visst mannen også for han har kommentert et par ganger om ikke lufta kommer snart![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe.. SåpassHa ha, det kan jeg huske... Det husker visst mannen også for han har kommentert et par ganger om ikke lufta kommer snart![]()
Veldig bra jobbaI kveld så har hele kvelden gått med til bvVeeeldig mange som vil ha tilgang til skjult gitt, så da tok det sin tid å gå gjennom alle å sjekke at alle oppfyller kravene
Men skal bli veldig deilig når Tamara får gitt alle tilgang, for gidder ikke å skrive noe inne på skjult siden jeg er ensom der inne nå, hahah
Men har fått sett ferdig Schindlers List daSå nå er det i dusjen, så se kvelden episode av The Big Bang Theory før det bærer rett i seng
![]()
Blir gøy å få den skjulte gruppa oppe å gå for fullt![]()
Så flink du erI kveld så har hele kvelden gått med til bvVeeeldig mange som vil ha tilgang til skjult gitt, så da tok det sin tid å gå gjennom alle å sjekke at alle oppfyller kravene
Men skal bli veldig deilig når Tamara får gitt alle tilgang, for gidder ikke å skrive noe inne på skjult siden jeg er ensom der inne nå, hahah
![]()
Men har fått sett ferdig Schindlers List daSå nå er det i dusjen, så se kvelden episode av The Big Bang Theory før det bærer rett i seng
![]()
Å herremin så sulten jeg er i dagSitter på jobb og småspiser bixit havrebar og druer. Har spist en banan og er 30 min til lunsj enda. Skal på møte rett etter jobb og skjønner ikke at jeg skal holde ut så lenge etter lunsj! Må spise så fort jeg kjenner jeg blir sulten hvis ikke kommer kvalmen kjapt over meg
![]()
I kveld så har hele kvelden gått med til bvVeeeldig mange som vil ha tilgang til skjult gitt, så da tok det sin tid å gå gjennom alle å sjekke at alle oppfyller kravene
![]()
![]()
Jeg har fulgt Grete Roede i mange år og har det ganske sterkt innprentet i hodetÅh! Sånn har jeg det hver dag jegMÅ ha noe å putte i munnen hele tiden, hvis ikke kommer kvalmen... Nøtter er en fin ting da
ja, og banan
Ellers får kaffemaskina på jobb gjennomgå også, ikke i form av kaffe - men kakao
Det metter magen litt innimellom. Sikkert ikke det sunneste, men....
![]()
Det går nok supert, lykke tilÅåååh, i morgen er endelig dagen for ulGleder og gruer meg veldig
![]()
Ååååh, i morgen er endelig dagen for ulGleder og gruer meg veldig
![]()
Det går nok supert, lykke til![]()
Så spennende!Går nok bra skal du se
Masse lykke til
![]()
Krysser fingrene for at du får se det!Tusen takkJa bare jeg får se et bankende lite hjerte jeg så er jeg strålende fornøyd
![]()