Skravletråd

I kveld så har hele kvelden gått med til bv :p Veeeldig mange som vil ha tilgang til skjult gitt, så da tok det sin tid å gå gjennom alle å sjekke at alle oppfyller kravene :p Men skal bli veldig deilig når Tamara får gitt alle tilgang, for gidder ikke å skrive noe inne på skjult siden jeg er ensom der inne nå, hahah :p

Men har fått sett ferdig Schindlers List da :D Så nå er det i dusjen, så se kvelden episode av The Big Bang Theory før det bærer rett i seng :)
Veldig bra jobba :)

Blir gøy å få den skjulte gruppa oppe å gå for fullt:)

I kveld så har hele kvelden gått med til bv :P Veeeldig mange som vil ha tilgang til skjult gitt, så da tok det sin tid å gå gjennom alle å sjekke at alle oppfyller kravene :P Men skal bli veldig deilig når Tamara får gitt alle tilgang, for gidder ikke å skrive noe inne på skjult siden jeg er ensom der inne nå, hahah :P

Men har fått sett ferdig Schindlers List da :D Så nå er det i dusjen, så se kvelden episode av The Big Bang Theory før det bærer rett i seng :)
Så flink du er :D

Å herremin så sulten jeg er i dag o_O Sitter på jobb og småspiser bixit havrebar og druer. Har spist en banan og er 30 min til lunsj enda. Skal på møte rett etter jobb og skjønner ikke at jeg skal holde ut så lenge etter lunsj! Må spise så fort jeg kjenner jeg blir sulten hvis ikke kommer kvalmen kjapt over meg :(

Å herremin så sulten jeg er i dag o_O Sitter på jobb og småspiser bixit havrebar og druer. Har spist en banan og er 30 min til lunsj enda. Skal på møte rett etter jobb og skjønner ikke at jeg skal holde ut så lenge etter lunsj! Må spise så fort jeg kjenner jeg blir sulten hvis ikke kommer kvalmen kjapt over meg :(

Åh! Sånn har jeg det hver dag jeg :p MÅ ha noe å putte i munnen hele tiden, hvis ikke kommer kvalmen... Nøtter er en fin ting da :D ja, og banan ;) Ellers får kaffemaskina på jobb gjennomgå også, ikke i form av kaffe - men kakao :D Det metter magen litt innimellom. Sikkert ikke det sunneste, men.... :P

I kveld så har hele kvelden gått med til bv :P Veeeldig mange som vil ha tilgang til skjult gitt, så da tok det sin tid å gå gjennom alle å sjekke at alle oppfyller kravene :P Men skal bli veldig deilig når Tamara får gitt alle tilgang, for gidder ikke å skrive noe inne på skjult siden jeg er ensom der inne nå, hahah :P

Tommeln opp! Du er kjempeflink :D

Åh! Sånn har jeg det hver dag jeg :p MÅ ha noe å putte i munnen hele tiden, hvis ikke kommer kvalmen... Nøtter er en fin ting da :D ja, og banan ;) Ellers får kaffemaskina på jobb gjennomgå også, ikke i form av kaffe - men kakao :D Det metter magen litt innimellom. Sikkert ikke det sunneste, men.... :p
Jeg har fulgt Grete Roede i mange år og har det ganske sterkt innprentet i hodet :p Spiser litt mandler på kvelden som kos men vet veldig godt hvor mye kcal det er i det så prøver å holde meg unna ellers... Elsker nøtter! Kaffemaskina vår på jobb gir bare kaffe så ble dårlig med det, har kun vanlig og espresso, ingen koffeinfri. Bah, i dag tror jeg at jeg går på en sprekk på vei til møtet, tror jeg må innom bensinstasjon eller butikken på veien :(

Det går nok supert, lykke til :D

Tusen takk :D Bare håper sååå at jeg får se et bankende lite hjerte :D Blir helt annen tidlig ul denne gangen enn forrige. For nå er jo bare 6+6, og forrige gang så var jeg i uke 10 eller 11, og da fikk jeg se en aktiv liten bebis :D

Back
Topp