Skravletråd

Vi er akkurat ferdig med middagen og har skeiet ut med en is til dessert;) Nå vasker mannen soverommet mens snuppa leker i stua og jeg har fått sofatjeneste fra mannen;) Er det rart jeg elsker denne mannen??;)

Vi er akkurat ferdig med middagen og har skeiet ut med en is til dessert;) Nå vasker mannen soverommet mens snuppa leker i stua og jeg har fått sofatjeneste fra mannen;) Er det rart jeg elsker denne mannen??;)
Litt utskeielser må vel være lov? :-) skjønner at du elsker mannen din :D

Litt utskeielser må vel være lov? :-) skjønner at du elsker mannen din :D
Ja, det må være lov innimellom;) Snuppa vart sååå glad og overrasket også:) Ja, jeg er heldig som har en sånn mann:) Han sier at så lenge jeg er kvalm skal han ta seg av all vaskinga;)

Og JA, han er kjempesnill!!:)<3

Må si jeg nyter dagene på rehabilitering:D serveres 4 måltider om dagen, god oppfølging av fysio og nå er det ned i bassenget som holder 33 grader:D

Må si jeg nyter dagene på rehabilitering:D serveres 4 måltider om dagen, god oppfølging av fysio og nå er det ned i bassenget som holder 33 grader:D

Er du på haugelandsenteret? Jeg har vert der 2 ganger :p

Har slengt meg på sofaen etter middag, gutta spiller stigespill på rommet og mannen er ute å jobber i hagen. Jeg er sulten og mett på samme tid! Går det virkelig ann??? :eek: Skal ut å gå en lang tur etterpå, bare sløve litt på sofaen og så gjøre lekser med minsten først...

Ligger på senga og lurer på om jeg skal lukke øya en liten stund før middag. Kjæresten skal lage enchiladas etter mitt ønske :-D må kose seg når vi har en kveld hvor jeg ikke jobber :-)

Også har jeg fått dilla på alloholfritt øl :) sunnt og godt :-)

Back
Topp