FrøkenElfie
Elsker forumet
Jeg har regna to dager feil på hvor langt jeg har kommet, så i dag er jeg 9+0, og ikke 8+5 som jeg trodde
helt greitt det 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig greit når det er den veienJeg har regna to dager feil på hvor langt jeg har kommet, så i dag er jeg 9+0, og ikke 8+5 som jeg troddehelt greitt det
![]()
Litt utskeielser må vel være lov?Vi er akkurat ferdig med middagen og har skeiet ut med en is til dessertNå vasker mannen soverommet mens snuppa leker i stua og jeg har fått sofatjeneste fra mannen
Er det rart jeg elsker denne mannen??
♡
Ja, det må være lov innimellomLitt utskeielser må vel være lov?skjønner at du elsker mannen din
![]()
Så snill han er <3 var han sånn i forrige svangerskap og?Ja, det må være lov innimellomSnuppa vart sååå glad og overrasket også
Ja, jeg er heldig som har en sånn mann
Han sier at så lenge jeg er kvalm skal han ta seg av all vaskinga
♡
Dette er sambos første barn, så han er ikke pappa til jenta miSå snill han er <3 var han sånn i forrige svangerskap og?
Ååå, ekstra koselig daDette er sambos første barn, så han er ikke pappa til jenta mi![]()
Ja, han gleder seg veldig, og steller supergodt med megÅåå, ekstra koselig da![]()
Må si jeg nyter dagene på rehabiliteringserveres 4 måltider om dagen, god oppfølging av fysio og nå er det ned i bassenget som holder 33 grader
![]()
Er på Landåsen, på GjøvikEr du på haugelandsenteret? Jeg har vert der 2 ganger![]()
OkeiEr på Landåsen, på Gjøvik![]()