FrøkenElfie
Elsker forumet
Hos meg har mandler funka siste dageneVil sove mere, men er så ufattelig kvalmNoen som har gode råd mot kvalmen?? Prøvd salte kjeks, men blir bare verre!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hos meg har mandler funka siste dageneVil sove mere, men er så ufattelig kvalmNoen som har gode råd mot kvalmen?? Prøvd salte kjeks, men blir bare verre!!
Sliter med det samme... Brekker meg hele tiden, og kvalmen kommer og går hele dagen. Det beste er å ligge helt i ro for meg. Har ikke noen gode tips å komme med ;-/
Hos meg har mandler funka siste dageneog solo! Så her blei det mandler og solo til frokost
![]()
Går rundt og knasker på mandler hele dagen jegDet skal prøves![]()
Hørtes i så fall ut som svangerskapspenger, ikke sykemelding, dersom de ikke kan tilrettelegge (sette seg på kontoret eller noe sånn? Turbuss?)I Trondheim er det 14gr vind og overskyetjeg er mega trøtt!
![]()
Sa til sjefen at jeg var gravid forrje uke, å da sa han at det var ikke lenge til jeg ble sykmeldt da! Når jeg sa jeg ønsket å jobbe lengst mulig! Men da sa han at gravid Grusbilsjåfør fikk ikke kjøre noe langt ute i svangerskapet pga vi kjøre mer av veien enn på veien... Å den ristingen er ikke bra for fosteret! Hva skal jeg gjøre framover nå da :-S har ikke evne til å sitte iro! Heldigvis så er det sommer å jeg har mange gravide venninner som venter innen nærmeste framtid![]()
Jeg er heldig, jeg er ikke sånn veldig kvalm i det hele tatt.
Jada, det gjør det jo for de aller fleste, så bare hold utHeldig duVet jo at det går over om noen uker, så får bare holde ut
![]()
Solo er gullHer er det solo som funker mot kvalmen!![]()
Den er i alle fall gul.Solo er gull![]()
Hihi, det er den ogDen er i alle fall gul.![]()
Druer spiste jeg og en del av en periode. Men så ble de så dyre på butikken, så måtte prøve noe annet.Druer og vannmelon hjelper også her forresten![]()

God formiddag damerDagen startet så fint med godt over 20 grader i sola, blå himmel og nydelig 1.juni! Nå blåser det hagemøbler og kvister, er grått og været minner mer om oktober
Dagen ble litt bedre når jeg kom på jobb og det lå en pose sjokolade på pulten min fra en takknemlig pasient som takket for god serviceDa ble mandagen litt lysere med en gang! Og jeg en smule kvalmere
![]()
Ja det er superkoseligAaaaw, det er koselig da![]()
Vi får som regel alt det negative slengt etter oss så veldig hyggelig når vi får høre noe positivt