Skravletråd

I Trondheim er det 14gr vind og overskyet:) jeg er mega trøtt! :-P

Sa til sjefen at jeg var gravid forrje uke, å da sa han at det var ikke lenge til jeg ble sykmeldt da! Når jeg sa jeg ønsket å jobbe lengst mulig! Men da sa han at gravid Grusbilsjåfør fikk ikke kjøre noe langt ute i svangerskapet pga vi kjøre mer av veien enn på veien... Å den ristingen er ikke bra for fosteret! Hva skal jeg gjøre framover nå da :-S har ikke evne til å sitte iro! Heldigvis så er det sommer å jeg har mange gravide venninner som venter innen nærmeste framtid:)
Hørtes i så fall ut som svangerskapspenger, ikke sykemelding, dersom de ikke kan tilrettelegge (sette seg på kontoret eller noe sånn? Turbuss?)

Jeg er heldig, jeg er ikke sånn veldig kvalm i det hele tatt.

Her er det solo som funker mot kvalmen!:)

Druer og vannmelon hjelper også her forresten:)

Her er de på tilbud nå, heldigvis ;)

God formiddag damer :) Dagen startet så fint med godt over 20 grader i sola, blå himmel og nydelig 1.juni! Nå blåser det hagemøbler og kvister, er grått og været minner mer om oktober :mad:

Dagen ble litt bedre når jeg kom på jobb og det lå en pose sjokolade på pulten min fra en takknemlig pasient som takket for god service :D Da ble mandagen litt lysere med en gang! Og jeg en smule kvalmere :hungover:

God formiddag damer :) Dagen startet så fint med godt over 20 grader i sola, blå himmel og nydelig 1.juni! Nå blåser det hagemøbler og kvister, er grått og været minner mer om oktober :mad:

Dagen ble litt bedre når jeg kom på jobb og det lå en pose sjokolade på pulten min fra en takknemlig pasient som takket for god service :D Da ble mandagen litt lysere med en gang! Og jeg en smule kvalmere :hungover:

Aaaaw, det er koselig da :D

Jeg har fått beskjed fra svangerskapspoliklinikken på Ullevål om å ringe opp på gyn-mottak hvis jeg er redd eller bekymret, for å høre om jeg kan komme inn på ul. Er 9+3 i dag og føler meg helt uten håp. Er overbevist om at dette har gått galt. :(

Hvorfor tror du det?

Back
Topp