Skravletråd

Og vent til etter fire så bare legg deg. De første timene et ikke med likevel

Jeg tar sikte på 25 om dagen så når jeg opp et stykke muligens :D Nå har jeg sittet og drømt meg bort på finn, så mange fine vogner det er der ute! Får jo lyst til å shoppe :p

Det er aaaltfor mange fine!! Hvilken sikler du på nå? :)
Nå sikler jeg på Emmaljunga mondial eller edge. Mannen vil gjerne ha det mens jeg ikke liker understellene fordi det er så tungt å svinge (dårlig rygg og nakke). Vil ikke kjøpe ny, hvis ikke hadde duo s air vært supert. Ender nok opp med en av de to uansett, så kan jeg heller kjøpe en med swivelhjul når vi skal ha sportsvogn og tyngre barn oppi :p

Hvorfor er de ikke med??
De blir aldri det, uten at jeg har visst hvorfor, men Tamara sa at forumet tas ned ca mellom 3-4 hver natt for backup og oppdatering, og det er visst da telleren startes på ny mnd

Nå sikler jeg på Emmaljunga mondial eller edge. Mannen vil gjerne ha det mens jeg ikke liker understellene fordi det er så tungt å svinge (dårlig rygg og nakke). Vil ikke kjøpe ny, hvis ikke hadde duo s air vært supert. Ender nok opp med en av de to uansett, så kan jeg heller kjøpe en med swivelhjul når vi skal ha sportsvogn og tyngre barn oppi :p
Emmaljunga har mange fine ja. Er ikke så veldig inne i de at jeg kjenner til modellene nøyaktig, men har troa på merket :D

Emmaljunga har mange fine ja. Er ikke så veldig inne i de at jeg kjenner til modellene nøyaktig, men har troa på merket :D
Ja jeg likere størrelsen på bagen på de to modellene og funksjonene med bagene (myggnettingen, solskjerming, vuggefunksjon, lufting osv.) Hadde tfk som sportsvogn sist og elsket den vogna, syns bare bagen er litt for smal.

For den som klarer det...

Hvorfor er jeg våken???? Det er natt!!!! På do, det var greit. Men sove nå!!!
Samme her.. På do, legge dyna på lillefrøken, spise litt kjeks mot kvalmen, sjekke instagram, facebook og bv.. Vips har det gått 30min :( Sooove nå.

Og våkne nå... Slumret tre ganger...

Kaldt, tåke og regn her også, ja.

I Trondheim er det 14gr vind og overskyet:) jeg er mega trøtt! :-P

Sa til sjefen at jeg var gravid forrje uke, å da sa han at det var ikke lenge til jeg ble sykmeldt da! Når jeg sa jeg ønsket å jobbe lengst mulig! Men da sa han at gravid Grusbilsjåfør fikk ikke kjøre noe langt ute i svangerskapet pga vi kjøre mer av veien enn på veien... Å den ristingen er ikke bra for fosteret! Hva skal jeg gjøre framover nå da :-S har ikke evne til å sitte iro! Heldigvis så er det sommer å jeg har mange gravide venninner som venter innen nærmeste framtid:)

Vil sove mere, men er så ufattelig kvalm:( Noen som har gode råd mot kvalmen?? Prøvd salte kjeks, men blir bare verre!!

Vil sove mere, men er så ufattelig kvalm:( Noen som har gode råd mot kvalmen?? Prøvd salte kjeks, men blir bare verre!!
Sliter med det samme... Brekker meg hele tiden, og kvalmen kommer og går hele dagen. Det beste er å ligge helt i ro for meg. Har ikke noen gode tips å komme med ;-/

Back
Topp