Skravletråd

Skal bruke ettermiddagen på å pakke litt:) Reiser på rehabilitering på tirsdag. Dette oppholdet var allerede bestilt før jeg fikk vite at jeg var gravid da jeg både har prolaps og slitasje I ryggen:/ Men har litt delte tanker om å skulle være der i 3 uker nå. Men for å holde denne ryggen i sjakk under graviditeten så er det nok best å være der og fullføre oppholdet:) Ha en fin kveld alle dere:)

Kebab... Akutt lyst på kebab! Lurer på om det kanskje blir en kyllingkebab til middag i kveld :D Usunt, men aiaiai så godt!

Kyllingsuppe til middag her.

Og trolig pølser i brød snart...

Gutta i huset er på fisketur så de griller pølser (eller fisk), jeg har spist litt rester fra i går men frister ikke med brødskiver i kveld. Tror nesten jeg må ta meg en tur ut senere ja :)

Mannen lovde lillesøster som ville ha pølser til middag at vi kunne ha det i kveld, nemlig.

Og etter de er i seng skal jeg ha potetgull av noe slag

Her har jeg nettopp spist kyllingwook :) Godt var det, men spiste det i går også så litt lei nå :P

Gratulerer med spiren, Thea Johanne! Skjønner at det er kjipt med rehabiliteringsopphold på tre uker, men som du sier er det sikkert lurt :)

Har ligget på sofaen i hele dag. Mannen har hatt med barna på fotballskole i fire timer, og jeg var så trøtt når de dro at jeg bare måtte slappe av... Mamma ringte når jeg lå og sov og lurte på om jeg var dårlig... Eeeh, nei da... Tror jeg klarte å ro meg vekk. Håper vi klarer å vente fire uker til før vi sier noe!

Gratulerer med spiren, Thea Johanne! Skjønner at det er kjipt med rehabiliteringsopphold på tre uker, men som du sier er det sikkert lurt :)

Har ligget på sofaen i hele dag. Mannen har hatt med barna på fotballskole i fire timer, og jeg var så trøtt når de dro at jeg bare måtte slappe av... Mamma ringte når jeg lå og sov og lurte på om jeg var dårlig... Eeeh, nei da... Tror jeg klarte å ro meg vekk. Håper vi klarer å vente fire uker til før vi sier noe!

Tusen takk skal du ha:)

Jepp

Må bli slutt på at jeg må lete etter denne tråden her laaaaaaangt nede på siden...

Enig der! Har helt glemt bort denne tråden egentlig, siden det er så stille her inne :S

Uff ja, den ligge alt for langt ned som regel! Men tror jeg kan se langt etter å få 2500 innlegg! Har nesten 300 i mai og syns det er mye :p har ikke mulighet til å sitte på bv så mye at det er en mulighet...

Uff ja, den ligge alt for langt ned som regel! Men tror jeg kan se langt etter å få 2500 innlegg! Har nesten 300 i mai og syns det er mye :p har ikke mulighet til å sitte på bv så mye at det er en mulighet...
Over 350 i juni så er du med i treningen av premier :) Det er jo bare sånn ca 10 for dagen, noe som i en aktiv tråd tar... ikke ti minuter

Over 350 i juni så er du med i treningen av premier :) Det er jo bare sånn ca 10 for dagen, noe som i en aktiv tråd tar... ikke ti minuter

350 bare? Trodde det var 2500 og topp 10? Kanskje jeg har misforstått da :)

350 bare? Trodde det var 2500 og topp 10? Kanskje jeg har misforstått da :)

2500 og topp 10 for de to første premiene, 1500 og topp... var det 25? for de neste, også videre ned til topp 100 og minst 350 for siste gruppe premier

2500 og topp 10 for de to første premiene, 1500 og topp... var det 25? for de neste, også videre ned til topp 100 og minst 350 for siste gruppe premier
Åja, men da er det jo litt enklere :p Syns det var litt vel harde krav :D

Back
Topp