Skravletråd

Jeg skal kose meg med masse god koffeinfri og lowfat iskaffe framover :D Liker ikke øl så trenger ikke finne alternativer for det ihvertfall.

Alkoholfri øl funker også, syns jeg :D
Absolutt! Savner på ingen måte alkohol under svangerskapet altså. Savner kosen det er med å nyte en kald øl i solen, men har over hodet ikke lyst på en. Mest tanken om... :-) Koster meg ikke en kalori å gi slipp på visse ting for babyen <3

Skal på festival i helgen og får også besøk av tilreisende. Lurer på hvordan jeg skal klare å holde dette skjult. Det blir en del munkholm som jeg må gjemme en plass i huset ingen finner de (soverommet kanskje) Dvs det blir pisslunka munkholm. Yummy - gleder meg, høhø :p tenke jeg skulle helle vann på ei flaske og blande me sprite og ha lime opp i så jeg kan si det er bacardi razz :D

Jeg fikk spørsmål i helgen om jeg var gravid fordi jeg sa at jeg ikke skal drikke på en stund :P Klarte å ro den fint bort, men spørs på hvor lenge jeg klarer det :P

Sulten.

Det ble en banan sånn en time før lunsj. Jobbfrukt er bra

Og sulten igjen!!!

Syns det ene måltidet går over i det andre jeg. Sulten, spiser, og halvannen time etterpå kan du banne på at jeg er sulten igjen.

Synes ikke det har vært så plagsomt før i dag, men nå... Ja!!!! Ikke halvannen time heller!

Så stille damene har vært de siste dagene da?? Må få dyttet denne til første siden igjen :) Ser det er flere enn meg som er sulten konstant (nesten), fy så slitsomt!! Helt håpløst noen dager, må spise yoghurt og banan mellom frokost og lunsj, etter lunsj må jeg passe på at jeg har noe druer eller lignende, evt. Bixit havrebar. Utsultet før jeg kommer inn døra hjemme og er supergrinete og kvalm frem til middagen er klar... Bah! Håper det gir seg snart, hvis ikke blir vekta lite morsom etterhvert :eek:

Nå har jeg spist tre pølser på grillfest. Har ikke vært så mett så lenge på mange dager :-P

He he, jeg spiste en god porsjon med gryteretter og salat til middag kl. 17.30, nå rumler det i magen og jeg føler meg heeeelt hul innvendig o_O Tror det blir rester til kvelds og hjemmelaget youghurtis :D

Her er det snart tid for taco!! Tacoshell ( de firkantede) fylt med guacomole, vegetar "kjøtt"deig, salat, ost, rømme = himmelsk!!

Har egentlig aversjon mot mye av det jeg spiser til vanlig/ i ikke-gravid tilstand, så matlysten er ikke helt på topp. Men må holde blodsukkeret stabilt for å ikke bli kvalm... Vanskelig balansegang. Blir en del usunt.. Salt lakris funker bra mot kvalmen, men ikke helt innafor å spise godis hver dag

Det er helt vannvittig. Også sliter jeg veldig om morran... er veldig sulten men sliter med å spise noe uten å bli kvalm :-P

Spiste litt gryterett og salat nå, ikke store greiene, men nå er jeg uggen igjen :wideyed:

Back
Topp