Skravletråd

Da er alt klart for den store dagen i morgen. Tenk at skjorter og alt er klart Før midnatt, helt utrolig :p
Litt spesielt at min førstefødte faktisk er konfirmant og trer inn i di voksnes rekker i morgen, samtidig som jeg nå ruger frem mitt siste barn. 15 år siden jeg gjorde det for første gang.

Masse lykke til i morgen :D Håper konfirmanten får en strålende flott dag :)

Lykke til med konfirmasjonen!

God morgen jenter, hva gjør dere i dag? Jeg har gått en lang tur med bikkja på morgenkvisten og nå har vi plassert oss i sofaen og ser på Free Willy 3. Gutta elsker de filmene :) Deilig med en myk start på dagen!

God formiddag! Jeg sitter å venter på legen på sykehuset så jeg kan bli utskrevet, må rekke en barnebursdag om to timer:shifty:.
Utrolig fornøyd med å være ferdig som pasient på en god stund:happy:

Her er det lite som skjer. Slapper av med sofa og tv for det meste. Kvalmen er så intens for tiden at egentlig vil jeg bare sove den bort :/

Småspiser på ALT, for å holde kvalmen i sjakk - og forbereder meg til å starte på jobb igjen i morgen...

Dere som har vært på ultralyd, er det innvendig eller utvendig dere har vært på? Skal på ul i morgen, er da 7+4, spent på om det holder med utvendig da?:)

Jeg har vært på innvendig.

Men jeg var utvendig like langt med eldste. Det var fastlegekontoret, denne gangen var jeg hos gyn

Nå er jeg på jobb. Kuene er utolmodige. Trøtte etter å ha vært på beite hele dagen :-) livet er godt :-)

Jeg har jammen sovet bort ca 4 timer i dag :smiley-ashamed008 Stod opp å laget middag, hjemmelaget hamburgere og potetbåter. Hadde skikkelig lyst på det men nå er jeg bare uggen og stinn. Hadde et håp om at litt frisk luft og bevegelse skulle hjelpe, men neida... Er det mulig å være så trøtt?! Jeg er jo helt ubrukelig om dagen :(

Åh! Ligger her på sofaen og ser på Norges grillmester. Og plutselig gikk det opp for meg at jeg virkelig ser frem til at sommeren slår til for fult. Hvor jeg kan NYTE både varmt vær og grillmat! :D Forhåpentligvis, om kvalmen forsvinner etterhvert. Det som er så bra med Januarbaby er at vi slipper å gå høygravide i den mest intense sommervarmen :D Og, tenk; neste sommer har vi en liten baby på rundt et 1/2 år som vi også kan kose oss med i sommervarmen ❤️
Jeg har sein ferie i år, og innen da er vel nyheten delt med alle også, så jeg kan nyte graviditeten i tillegg, åpenlyst! :D :D
Er det noe dere ser frem til mot sommeren?

Jeg gleder meg til varme, sol, glade barn i bassenget i hagen, masse god grillmat, nytt tak på huset og følelsen når vi er ferdig med taket ;) Gleder meg til å besøke venner og familie og å nyte svangerskapet og magen :D

Gleder meg til alt sommeren har å by på! Varme, grilling, bading, lykkelige barn <3 Gikk gravid på samme tid sist (februarbarn) og da savnet jeg ølen på sommeren, men kanskje mest fordi det var for tidlig til at folk visste og jeg måtte da finne på dumme ting for å takke nei... Ikke likt meg ;-) Men gleder meg masse!! Og ikke minst er det fri fra jobben :-D

Åh! Ligger her på sofaen og ser på Norges grillmester. Og plutselig gikk det opp for meg at jeg virkelig ser frem til at sommeren slår til for fult. Hvor jeg kan NYTE både varmt vær og grillmat! :D Forhåpentligvis, om kvalmen forsvinner etterhvert. Det som er så bra med Januarbaby er at vi slipper å gå høygravide i den mest intense sommervarmen :D Og, tenk; neste sommer har vi en liten baby på rundt et 1/2 år som vi også kan kose oss med i sommervarmen ❤️
Jeg har sein ferie i år, og innen da er vel nyheten delt med alle også, så jeg kan nyte graviditeten i tillegg, åpenlyst! :D :D
Er det noe dere ser frem til mot sommeren?

Her er kvalmen også veldig med for tiden, har funnet ut at tyggis også fungerer mot den ;)
Blir deilig å slippe å gå høygravid i sommervarmen ja, gutten min er født i slutten av juli. Så er glad for å slippe det nå:)
Ser frem til å bare nyte sommeren med guttungen og mannen, blir en rolig ferie og nyte graviditeten (med eller uten kvalme :p).

Gleder meg til alt sommeren har å by på! Varme, grilling, bading, lykkelige barn <3 Gikk gravid på samme tid sist (februarbarn) og da savnet jeg ølen på sommeren, men kanskje mest fordi det var for tidlig til at folk visste og jeg måtte da finne på dumme ting for å takke nei... Ikke likt meg ;-) Men gleder meg masse!! Og ikke minst er det fri fra jobben :-D

Alkoholfri øl funker også, syns jeg :D

Alkoholfritt er jo ikke så ille :-)
Jeg skal jobbe hele sommeren men har fri midt på dagen så håper på fint vær og masse sol, så kan jeg nyte chlausthaler med god samvittighet i sommervarmen :-)

Back
Topp