Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Det der kan du fikse selv, ved å bare trykke på dag 6. Det er vel 5+0 som er dag 0.Jeg må bare spørre. Sikkert teit, og uvesentlig. Men orker ikke lage ny Topic på d
På BV Gravid appen, så står det at jeg er 5+6, men det er den "dag 5" som er uthevet under der? Om dere skjønner. Det er vel "dag 6" jeg skal forholde meg til?
Med det samme lurer jeg på om dere har andre tips til bra gravid apper? Syns det er så intr å lese dag for dag osv...Vis vedlegget 118474
Dag 0 er hvertfall den første dagen i ukenjeg er 5+6 i dag og 6+0 i morgen for eksempel
![]()
Det der kan du fikse selv, ved å bare trykke på dag 6. Det er vel 5+0 som er dag 0.
Jeg har lastet ned en lilla app som heter Gravid App. BVappen min vil ikke fungere, så jeg skal prøve å laste den ned på nytt.
Spennende tider utover nåHer er det 1-7 skole, og det er femte som er fadder, så årets fjerdeklassinger har vært sammen med de kommende førsteklassingene nå et par dager denne uka.
Ja, man kunne velge hvordan den lilla skal regne, sånn at det blir liktJa jeg vet det
Regner BV og den lilla Gravid app seg frem til samme termindato til deg?
Det et for iPhone, for Android ser ikke bv sin slik ut, og den lilla lar deg ikke velge lengde.
Ja, man kunne velge hvordan den lilla skal regne, sånn at det blir likt![]()
Ja, det er gøy å følge medJa jeg fikk det til. Nå regner de likt
Regner uansett med at denne termindatoen blir korrigert ved ul i Juni, men greit å følge med likevell![]()