Skravletråd

Her er det 1-7 skole, og det er femte som er fadder, så årets fjerdeklassinger har vært sammen med de kommende førsteklassingene nå et par dager denne uka.

Jeg må bare spørre. Sikkert teit, og uvesentlig. Men orker ikke lage ny Topic på d :p
På BV Gravid appen, så står det at jeg er 5+6, men det er den "dag 5" som er uthevet under der? Om dere skjønner. Det er vel "dag 6" jeg skal forholde meg til?
Med det samme lurer jeg på om dere har andre tips til bra gravid apper? Syns det er så intr å lese dag for dag osv... ;)ImageUploadedByBV Forum1432287527.750942.jpg

Dag 0 er hvertfall den første dagen i uken :-) jeg er 5+6 i dag og 6+0 i morgen for eksempel :-)

Jeg må bare spørre. Sikkert teit, og uvesentlig. Men orker ikke lage ny Topic på d :p
På BV Gravid appen, så står det at jeg er 5+6, men det er den "dag 5" som er uthevet under der? Om dere skjønner. Det er vel "dag 6" jeg skal forholde meg til?
Med det samme lurer jeg på om dere har andre tips til bra gravid apper? Syns det er så intr å lese dag for dag osv... ;)Vis vedlegget 118474
Det der kan du fikse selv, ved å bare trykke på dag 6. Det er vel 5+0 som er dag 0.

Jeg har lastet ned en lilla app som heter Gravid App. BVappen min vil ikke fungere, så jeg skal prøve å laste den ned på nytt.

Det der kan du fikse selv, ved å bare trykke på dag 6. Det er vel 5+0 som er dag 0.

Jeg har lastet ned en lilla app som heter Gravid App. BVappen min vil ikke fungere, så jeg skal prøve å laste den ned på nytt.

Ja jeg vet det :)
Regner BV og den lilla Gravid app seg frem til samme termindato til deg?

Her er det 1-7 skole, og det er femte som er fadder, så årets fjerdeklassinger har vært sammen med de kommende førsteklassingene nå et par dager denne uka.
Spennende tider utover nå :) Her gleder han seg mest til å være størst på skolen! Minsten gleder seg til å ikke være minst på skolen lenger og at flere av kompisene hans starter i 1.klasse.

Det et for iPhone, for Android ser ikke bv sin slik ut, og den lilla lar deg ikke velge lengde.

Det et for iPhone, for Android ser ikke bv sin slik ut, og den lilla lar deg ikke velge lengde.

Nei merket at den lilla ikke lar deg velge lengde. For jeg måtte stille forrige tr en dag tilbake for å få riktig termindato nå.

Må leke litt med termindato på alt annet enn bv sin av de jeg har på min Android. Et par engelsk som kjører 40+0 også.

Lastet ned bv sin app nå, syns den så finere ut til Apple enn til Android (som jeg har). Så fort dette er offisielt og ungene vet ol bebis skal den lastes den til ipaden til en av de, tenker de syns det er gøy å kunne gå inn å se også :) Pluss at jeg bruker deres pader når de har lagt seg...

Jeg skal også ha bv på ipad når ungene vet. Her bruker nemlig hele familien den samme

Gutta her har kjøpt seg hver sin, men vi voksne får lov å låne ;) Og bestemmer brukstiden :p

Ja jeg fikk det til. Nå regner de likt :p
Regner uansett med at denne termindatoen blir korrigert ved ul i Juni, men greit å følge med likevell :D
Ja, det er gøy å følge med:-) Si fra om du finner noen andre bra apper! BV-appen funker nå som jeg lastet den ned på nytt.:-)

Fredag kveld. Ungene er i seng. De sover ikke enda da, bare akkurat lagt. Jeg sitter i gangen litt og hører at det ikke blir noe tull.

Jeg er enda mett etter taco til middag og uthvilt etter en dusj etterfulgt av en tur inn i senga og en times hvil...

Livet er ikke så verst.

Back
Topp