Skravletråd

Henvist til senga. Mannen droppet trening. Fordi jeg er sliten, så sliten at jeg har kort lunte, for kort for to unger som strekker strikken....
Også sovna jeg. Trengte nok det

Jeg skal se på CSI cyber, forutenom det syns jeg det var lite på tv i kveld som var verdt å se på ;) Men smaken er jo forskjellig!

Syns o det bare va masse dårlig.. Den csi cyper, burde den ses fra starten? Ser de begynne på ep 3 nå :)

Den er ny ja, episode 3 i dag. Jeg syns den er bra, men jeg elsker sånne type serie og se alt av krim omtrent :D

Er jo nye saker hver gang så syns kanskje ikke det er nødvendig. Var vel litt forklaring på hva de gjorde og hvem de forskjellige var de to første episodene men jeg hadde ikke trengt å se det for å skjønne serien :)

Aff, når jeg lagde meg mat i stad så ble jeg plutselig skikkelig kvalm! Da hadde det gått for lenge siden jeg hadde spist, så da var det skikkelig problematisk å få spist igjen :( Men klarte til slutt å få i meg nesten en hel toast, så fikk jeg lagt sammen tøy og skiftet på sengen :) Så litt fikk jeg da gjort i kveld! :D

Den er ny ja, episode 3 i dag. Jeg syns den er bra, men jeg elsker sånne type serie og se alt av krim omtrent :D

Er jo nye saker hver gang så syns kanskje ikke det er nødvendig. Var vel litt forklaring på hva de gjorde og hvem de forskjellige var de to første episodene men jeg hadde ikke trengt å se det for å skjønne serien :)
Jeg elsker de gamle Csi da. Så må sjekke den ut:-) hvilken kanal?

Blæ, hva er passodret mitt her da? appen trenger det, og jeg husker ikke viser det seg.

Back
Topp