Også sovna jeg. Trengte nok detHenvist til senga. Mannen droppet trening. Fordi jeg er sliten, så sliten at jeg har kort lunte, for kort for to unger som strekker strikken....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Også sovna jeg. Trengte nok detHenvist til senga. Mannen droppet trening. Fordi jeg er sliten, så sliten at jeg har kort lunte, for kort for to unger som strekker strikken....
Jeg er bare 7+2 da, så håper å få se et lite hjerte slåAner ikke :-s
Så spennende!! Håper ukene flyr, har så lyst å se at alt er bra med lillehvor langt er du komt da?
Godt å sove litt på dagenOgså sovna jeg. Trengte nok det
Jeg gjør det mange dager i uka ja.Godt å sove litt på dagenJeg har allerede behov for det.
Csi cyber har jeg ikke hørt om. Er den ny? Er den bra?Jeg skal se på CSI cyber, forutenom det syns jeg det var lite på tv i kveld som var verdt å se påMen smaken er jo forskjellig!
Jeg elsker de gamle Csi da. Så må sjekke den utDen er ny ja, episode 3 i dag. Jeg syns den er bra, men jeg elsker sånne type serie og se alt av krim omtrent
Er jo nye saker hver gang så syns kanskje ikke det er nødvendig. Var vel litt forklaring på hva de gjorde og hvem de forskjellige var de to første episodene men jeg hadde ikke trengt å se det for å skjønne serien![]()
Tv Norge kl 21.30Jeg elsker de gamle Csi da. Så må sjekke den uthvilken kanal?
TakkTv Norge kl 21.30![]()
Hva trenger du passord til?Blæ, hva er passodret mitt her da? appen trenger det, og jeg husker ikke viser det seg.
Bv.Hva trenger du passord til?![]()
Aha. Skjønte ikke helt siden du var her inne og skrev detBv.
Jeg fant mailen der det sto.
Appen hadde logget ut
Åå, det fikk jeg og lyst på!! Synd butikken stengte for en evighet sidenÅh, så godt det var med vannmelon![]()