Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fant min 9+ noe. Let langt lang nede og ha god tålmodighet. Ikke stress om du ikke finner den i dag. Prøv igjen om noen dagerNoen som vet hvor tidlig man i teorien KAN høre hjertelyden med doppler? *har så lyst til å prøve, men vet det ikke går enda* (9+0 i dag)
Krysser fingrene for deg. Og det er jo ikke rart vi blir så uendelig glade i disse små nurkene. Tenk hvor de skal vokse og bli til små individer etterhvert. Fantastisk å få være med påUltralyd i morgen... Jeg er så utrolig redd... Hvordan er det mulig å bli så uendelig glad i noe, som er så lite?? Håper alt er bra med den lille.... 7+6 i morgen.
Masse lykke til! <3Ultralyd i morgen... Jeg er så utrolig redd... Hvordan er det mulig å bli så uendelig glad i noe, som er så lite?? Håper alt er bra med den lille.... 7+6 i morgen.
Lykke til og hold oss oppdatert; )Jeg skal i dag.
Kvalm av spenning
Krysser fingrene for deg. Og det er jo ikke rart vi blir så uendelig glade i disse små nurkene. Tenk hvor de skal vokse og bli til små individer etterhvert. Fantastisk å få være med på![]()
Tusen tusen takk <3Masse lykke til! <3