Skravletråd

:hungover:Brakk meg i morges så tårene spruta.. Huff, det der er ikke gøy, selv om det er positivt å ha symptomer:D:p

Ble en vel overstått dag i går! :) hadde dere en fin dag?

Dagen i går var fin, med blide unger, is og pølse, tog og flagg.

Eldstemann var uheldig og ble løpt på av kusina som tråkka på foten hans og han har trolig forstuet stortåa, så nå venter jeg på oppdatering fra mannen.

Men på jobb får vi ingenting gjort. For her er det ikke Internett.

Var på grilling med linjeforeninga. Etter 2.5 timer fikk jeg venninna mi til å kjøre meg hjem med vondt i hodet og kjempesliten :-P
Gjorde ingen ting resten av dagen, sov en times tid og laga kveldsmat til meg og min kjære: frukt og asparges med stekt skinke, ost og pølse :-D

Til nå o dag har jeg ikke vært kvalm eller hatt noen andre symptomer... og det skal ingenting til før jeg blir bekymra for at noe er galt >< gleder meg til jeg kan kjenne den lille inni der :-D

Noen som vet hvor tidlig man i teorien KAN høre hjertelyden med doppler? *har så lyst til å prøve, men vet det ikke går enda* (9+0 i dag)

Hallo damer :) Håper alle hadde en fin dag i går og at formen er på topp! Jeg er trøtt i dag også (big suprise :p) og har funnet sofaen, har kost meg med minsten i kveld mens mannen og eldstemann er på aktivitet. Har brukt ettermiddagen til trening, lekser med ene guttungen, klesvask og ryddet resten fra i går. Nå er det beina opp resten av kvelden med god samvittighet :D

Ultralyd i morgen... Jeg er så utrolig redd... Hvordan er det mulig å bli så uendelig glad i noe, som er så lite?? Håper alt er bra med den lille.... 7+6 i morgen.

Ultralyd i morgen... Jeg er så utrolig redd... Hvordan er det mulig å bli så uendelig glad i noe, som er så lite?? Håper alt er bra med den lille.... 7+6 i morgen.
Krysser fingrene for deg. Og det er jo ikke rart vi blir så uendelig glade i disse små nurkene. Tenk hvor de skal vokse og bli til små individer etterhvert. Fantastisk å få være med på :D

Jeg skal i dag.

Kvalm av spenning

Tiden flyr!!!

Tiden flyr når jeg ser på datoer, men føles ut som om tiden står stille! Kult at vi ikke er alene lenger:)

Syns dagene vanligvis flyr avgårde, men samtidig går disse dagene her ufattelig sakte :wideyed:

Back
Topp