FrøkenElfie
Elsker forumet
God kveld damer
her går det i the voice og godis
og lang langhelg. Ufattelig digg 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha det gøy i kveld. Etterhvert som andre begynner å bli brisene, tenker dem sikkert ikke så mye på formen til andre.Yes yes damer!
Da er jeg klar til storfest i kveldHar startet prosjekt "vinflytting". Har kjøpt to flasker alkoholfri Rosé vin som jeg heller over på to flasker av den sorten jeg alltid drikker ellers. Den flaska med det lyseste innholdet er den alkoholfrie. Håper ingen kjenner denne vinen så godt at de ser at fargen ikke stemmer... Hehe... (Skal selvfølgelig også fylle alkoholfri på flaske nr 2).
Ønsk meg lykke til med å bli småbrisn i kveld![]()
GenialtYes yes damer!
Da er jeg klar til storfest i kveldHar startet prosjekt "vinflytting". Har kjøpt to flasker alkoholfri Rosé vin som jeg heller over på to flasker av den sorten jeg alltid drikker ellers. Den flaska med det lyseste innholdet er den alkoholfrie. Håper ingen kjenner denne vinen så godt at de ser at fargen ikke stemmer... Hehe... (Skal selvfølgelig også fylle alkoholfri på flaske nr 2).
Ønsk meg lykke til med å bli småbrisn i kveld![]()
Har du oppskrift på kokoskremen? Så veldig godt ut
Å, det hørtes jo innmari godt ut da
Det er sinnsykt godtHar du oppskrift på kokoskremen? Så veldig godt ut![]()
Det er kjempegodt. Noen dager har jeg spist det til frokost, andre dager til kvelds. YUMMYÅ, det hørtes jo innmari godt ut da![]()
Den skal testes i morgenDet er kjempegodt. Noen dager har jeg spist det til frokost, andre dager til kvelds. YUMMY![]()
Hohoho... Da har jeg vært på storfestVar nesten så jeg ble litt brisn bare fordi alle andre ble fullere og fullere. Måtte bare dra til slutt. Er grenser for hvor fulle folk man klarer når man er edru og sliten gravid... Men må innrømme at det føltes veldig feil å sette seg inn i bilen å kjøre hjem etter disse to flaskene med "vin".
Haha. Morsomt. Men ingen som reagerte på at du kjørte?Hohoho... Da har jeg vært på storfestVar nesten så jeg ble litt brisn bare fordi alle andre ble fullere og fullere. Måtte bare dra til slutt. Er grenser for hvor fulle folk man klarer når man er edru og sliten gravid... Men må innrømme at det føltes veldig feil å sette seg inn i bilen å kjøre hjem etter disse to flaskene med "vin".
Da er det greitt å ha BV jaTreåringen og jeg sitter på toget fra Trondheim til Oslo... Det er godt å ha bv nåLang reise!
Hun er verdens snilleste! Må kanskje si det fordi hun er min, men det er virkelig santDa er det greitt å ha BV jahvordan klarer treåringen seg da? Er han utholdende?
![]()
Så flink treåringHun er verdens snilleste! Må kanskje si det fordi hun er min, men det er virkelig santReiste tur-retur Thailand i påsken (for kun én uke) og null problem ;-) Har nettopp duppet av i en halvtimes tid, og hun koser seg med litt barne-tv!
Neida. Hadde parkert et stykke unna. Sa bare at jeg skulle få skyss av noen som bor I gata nedenfor der vi var (hadde parkert der)Haha. Morsomt. Men ingen som reagerte på at du kjørte?![]()