Skravletråd

Yes yes damer!
Da er jeg klar til storfest i kveld ;) Har startet prosjekt "vinflytting". Har kjøpt to flasker alkoholfri Rosé vin som jeg heller over på to flasker av den sorten jeg alltid drikker ellers. Den flaska med det lyseste innholdet er den alkoholfrie. Håper ingen kjenner denne vinen så godt at de ser at fargen ikke stemmer... Hehe... (Skal selvfølgelig også fylle alkoholfri på flaske nr 2).
Ønsk meg lykke til med å bli småbrisn i kveld :_rr
Ha det gøy i kveld. Etterhvert som andre begynner å bli brisene, tenker dem sikkert ikke så mye på formen til andre.

Yes yes damer!
Da er jeg klar til storfest i kveld ;) Har startet prosjekt "vinflytting". Har kjøpt to flasker alkoholfri Rosé vin som jeg heller over på to flasker av den sorten jeg alltid drikker ellers. Den flaska med det lyseste innholdet er den alkoholfrie. Håper ingen kjenner denne vinen så godt at de ser at fargen ikke stemmer... Hehe... (Skal selvfølgelig også fylle alkoholfri på flaske nr 2).
Ønsk meg lykke til med å bli småbrisn i kveld :_rr
Genialt:D masse lykke til! Tror nok ingen gjennomskuer deg :)

Hohoho... Da har jeg vært på storfest ;) Var nesten så jeg ble litt brisn bare fordi alle andre ble fullere og fullere. Måtte bare dra til slutt. Er grenser for hvor fulle folk man klarer når man er edru og sliten gravid... Men må innrømme at det føltes veldig feil å sette seg inn i bilen å kjøre hjem etter disse to flaskene med "vin".

Hohoho... Da har jeg vært på storfest ;) Var nesten så jeg ble litt brisn bare fordi alle andre ble fullere og fullere. Måtte bare dra til slutt. Er grenser for hvor fulle folk man klarer når man er edru og sliten gravid... Men må innrømme at det føltes veldig feil å sette seg inn i bilen å kjøre hjem etter disse to flaskene med "vin".

Ah... De samme skal jeg om 2 uker. I tillegg er det 2-dagers kalas - hos oss :( Bah.... Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å holde ut det :)

God morgen alle sammen :)
Her er jeg oppe før besøket mens kvalmen kommer snikende.

Hva slags planer har dere i dag??

I dag skal vi handle å ordne litt til i morgen! Får middagsbesøk da;) ellers så har kvalmen kommet for fullt, føles ut som jeg har vært på fylla.... Bah!

Treåringen og jeg sitter på toget fra Trondheim til Oslo... Det er godt å ha bv nå :-) Lang reise!

Haha. Morsomt. Men ingen som reagerte på at du kjørte? :)

Da er det greitt å ha BV ja :) hvordan klarer treåringen seg da? Er han utholdende? :)
Hun er verdens snilleste! Må kanskje si det fordi hun er min, men det er virkelig sant :-) Reiste tur-retur Thailand i påsken (for kun én uke) og null problem ;-) Har nettopp duppet av i en halvtimes tid, og hun koser seg med litt barne-tv!

Hun er verdens snilleste! Må kanskje si det fordi hun er min, men det er virkelig sant :) Reiste tur-retur Thailand i påsken (for kun én uke) og null problem ;-) Har nettopp duppet av i en halvtimes tid, og hun koser seg med litt barne-tv!
Så flink treåring :)

I dag skal jeg ordne litt til i morgen, stryke flaggene og kanskje et par skjorter. Vi får ganske mange på middag i morgen kveld så huset må vaskes og ordnes i dag. Heldigvis ikke mye stress på dagen i morgen, vi bor bare 300 m fra der toget går og arrangementet for barna er samme sted. Skal stå i innkjørselen og se på toget gå forbi. Kalkulerer med en halvtime på sofaen mellom slaga :p Gikk en lang tur med bikkja når jeg stod opp og nå har jeg akkurat spist god frokost med 6 åringen mens pappan og eldstemann fortsatt ligger og drar seg. Deilig start på dagen :)

Back
Topp