Skravletråd

Må bare nevne det, siden det har vært snakk om nesespray her nå :)

Når jeg gikk gravid sist, så fikk jeg streng beskjed om at jeg IKKE fikk bruke nesespray! Husker ikke hvorfor, men det er visst ikke helt bra. Jeg fikk beskjed om å bruke saltvannsdråper eller saltvanns nesespray i stedenfor :) Så jeg er forberedt på en hælvetes sommer nå, for legen vil ikke at jeg skal bruke allergimedisinen min heller :(

Må bare nevne det, siden det har vært snakk om nesespray her nå :)

Når jeg gikk gravid sist, så fikk jeg streng beskjed om at jeg IKKE fikk bruke nesespray! Husker ikke hvorfor, men det er visst ikke helt bra. Jeg fikk beskjed om å bruke saltvannsdråper eller saltvanns nesespray i stedenfor :) Så jeg er forberedt på en hælvetes sommer nå, for legen vil ikke at jeg skal bruke allergimedisinen min heller :(
Jeg har også hørt på apoteket at man ikke skal bruke nesespray mår man er gravid.

Må klage litt i dag.. Er så kvalm.. Så uggen.. Føles ut som jeg har vært på fylla. Kaster ikke opp, men føler meg så utrolig utilpass..

Flere som har det sånn? Hva gjør dere for å "overleve"?

Vi skal ut å spise i morgen kveld med et vennepar.. Er ikke særlig gøy å sitte der grønn i tryne :p hehe
Er litt spent selv på hvordan d skal gå fremover. Har blitt ganske dårlig de siste dagene. Jeg skal prøve å ljøpe sea band i mårra i håp om at d funker. Er vel verdt forsøket i alle fall.

Nei, jeg vet heller ikke hvorfor. Må sjekke med legen om d er greit at jeg tar mine vanlige allergitabletter.

Ja gjør det :) Det står jo i felleskatalogen at jeg egentlig kan ta mine allergimedisiner (Cetirizin) men legen vil ikke at jeg skal ta noe, så får prøve og holde meg uten.

Åja... er cetrizin jeg tar. Mn jeg tar 20 mg hver dag. Jeg får ta en pause til jeg snakker med legen igjen.

Det kan være lurt ja :) Det er jo veldig forskjellig på hva legen sier ang allergimedisiner. Fastlegen min vil hvert fall helst at jeg ikke tar noenting.

Må klage litt i dag.. Er så kvalm.. Så uggen.. Føles ut som jeg har vært på fylla. Kaster ikke opp, men føler meg så utrolig utilpass..

Flere som har det sånn? Hva gjør dere for å "overleve"?

Vi skal ut å spise i morgen kveld med et vennepar.. Er ikke særlig gøy å sitte der grønn i tryne :p hehe
Jeg er også slik. Har kastet litt opp. Er uggen hele dagen, og er så slitsomt. Har inngen gode tips, drikker koffeinfri cola zero, og tvinger i meg litt mat, men er ikke alltid det hjelper.. :(

Ligger på sofaen med Sea Bandene på meg nå, men kjennes ikke ut som det hjelper i det hele tatt :hungover: Jeg må bare holde ut i 2-3 uker så jeg får skrevet arbeidskontrakt for neste skoleår. Etter det kan jeg tillate meg å være dårlig i offentligheten... :angelic: Er vel uansett "bare" 4 uker igjen til lærerferie.

Vedlegg

• Snapchat--3070612197116216762.jpg
    Snapchat--3070612197116216762.jpg
    442,8 KB · Visninger: 17
Uff det er ikke gøy nei. Ble litt bedre etter at jeg spiste litt salt potetgull.. Men ikke helt tipptopp, men det virka litt i hvert fall :p man skal vel ikke klage egentlig..hehe.

Jeg sniker meg inn her jeg også :D Har termin rundt 1. januar.

McRaven er det deg fra SnartMamma? :) Syns det var så dødt der borte og så ut som det var litt mer liv her.

Lurer på hvorfor jeg har et så merkelig nick med bkk et eller annet.... Er det ikke mulig å endre på det? Noen som vet?

Jeg sniker meg inn her jeg også :D Har termin rundt 1. januar.

McRaven er det deg fra SnartMamma? :) Syns det var så dødt der borte og så ut som det var litt mer liv her.

Lurer på hvorfor jeg har et så merkelig nick med bkk et eller annet.... Er det ikke mulig å endre på det? Noen som vet?
Det kan, og bør byttes til noe mer... Fornuftig.

Men tror du må på nettleser, på pc eller fra mobil. Men ikke app.

Ligger på sofaen med Sea Bandene på meg nå, men kjennes ikke ut som det hjelper i det hele tatt :hungover: Jeg må bare holde ut i 2-3 uker så jeg får skrevet arbeidskontrakt for neste skoleår. Etter det kan jeg tillate meg å være dårlig i offentligheten... :angelic: Er vel uansett "bare" 4 uker igjen til lærerferie.
Er du sikker på at du har dem på riktig? Ser nesten ut som de sitter for nære hånda di? Skal sitte ca 2-3 fingerbredder fra der håndleddet begynner :)

Back
Topp