Skravletråd

Utrolig kjekt med jordmødrene :) jeg så de sist jeg var gravid, men tror jeg må ta en runde til ;) er 2011 siste sesong?
2011 er siste sesong jeg finner på nett i alle fall, og nrk legger jo alt de lager på nett, synes jeg.

DEt finnes jo ting på andre kanaler, jeg har sett "beretninger og begynnelser" på tv2 sumo, men det så jeg faktisk før jeg visste at jeg var gravid. Det går jo diverse slike prgrammer på andre kanaler også, men jeg har ikke fått det med meg egentlig.

2011 er siste sesong jeg finner på nett i alle fall, og nrk legger jo alt de lager på nett, synes jeg.

DEt finnes jo ting på andre kanaler, jeg har sett "beretninger og begynnelser" på tv2 sumo, men det så jeg faktisk før jeg visste at jeg var gravid. Det går jo diverse slike prgrammer på andre kanaler også, men jeg har ikke fått det med meg egentlig.
Da har jeg nok sett det som ligger ute, men spørs om jeg husker alt. Det på tv2 må jeg sjekke ut :)

Har sett en del på fødestue fra england tidligere, "one born every minute" eller noe sånt, men husker ikke hvilken kanal det gikk på.
Husker jeg ble sp misunnelig på lystgassen de får der. De får en slange som de kan bite på/ha i munnen, mens når jeg skulle føde måtte jeg ha maske. Fikk helt angst i den maska så det var uaktuelt ;)

Har sett den one born every minute en gang ja.

Liker egentig bedre norske serier, synes de utenladske av og til er litt fjernt fra det jeg skal gjennom.

(jeg føder jo sånn jordmordreve, uten medisinke greier, eldste på Storken i Bergen, og yngste hjemme. Denne her skal vel på ordinær fødeavdeling ser det ut til, håper jeg får kapret fødestua med badekar så jeg kan føde i vann)

Tror jeg må begynne å se jordmødrene på NRK, har sett det når det gikk på tv men blir jo aldri lei :D I kveld ble jeg skikkelig fysen på kebab, da ble det kebab til middag. Har ikke spist det på aldri så lenge, å fy så godt det smakte i kveld! Har ikke vært i form i dag, liten forkjølelse som lager litt liten matlyst så syns det var godkjent med søppelmat etter en dag med lite mat generelt :p Glad jeg er flink å styre unna sånt ellers!

10f94025092961551be3231a8b33bf63

Jeg koser meg med mitt Disney-broderi :-)
Wow, så fint det blir!! det tar jammen lang tid kan jeg tenke meg. Flink du er :D

Wow, så fint det blir!! det tar jammen lang tid kan jeg tenke meg. Flink du er :D
Tar veldig lang tid ja :-P holdt på noen år, mn d er fordi jeg holder på med så mye annet håndarbeid også :-) hadde i utgangspunket tenkt at d skulle henge på barnerom, mn d får nok hedersplass i stua :-P har ett til som jeg skal lage :-)
Tusen takk :-)

Hvor ofte kan den son sitter innerst i gangen gå forbi alle sine kolleger på vei til do og tilbake på en dag før noen mistenker noe?

På vei til nummer tre for dagen.

Legg til at folk lurer på om jeg holder på å sovne i lunsjen... Og magen innen dagen er omme er ganske så oppblåst...

6 uker til 12 uker. Spørs om det avsløres noe før. Vi får se.

Hvor ofte kan den son sitter innerst i gangen gå forbi alle sine kolleger på vei til do og tilbake på en dag før noen mistenker noe?

På vei til nummer tre for dagen.

Legg til at folk lurer på om jeg holder på å sovne i lunsjen... Og magen innen dagen er omme er ganske så oppblåst...

6 uker til 12 uker. Spørs om det avsløres noe før. Vi får se.

Haha lurer på det samme selv. Jeg har gått på do 6 ganger i dag !! And still counting.. Heldigvis så er doen med kopi rommet. Så tar av og til med med papirer forbi alle slik at det ser ut som jeg skal kopiere:p

Men man kan si man sliter med Uvi?

Fytti katta så dårlig jeg er i kroppen... Blir kvalm bare jeg snur litt fort på meg.

Hva gjør dere i kveld da damer? Jeg har vært alene på jobb i dag og trent etter jobb så nå er det sofaen og tv på meg resten av kvelden :) Ungene sover og mannen har akkurat kommet hjem, blir tidlig kvelden kjenner jeg. I helga sov jeg på dagen både lørdag og søndag, ble dårlig med det i dag så øya detter nesten igjen her jeg sitter :sleep011

Hehe, jeg er også veldig trøtt :-P jeg ligger på sofaen og broderer med en film i bakgrunnen :-) hunden og gubben ligger også her :-) slapp hele gjengen etter å ha spist siste pakken med pinnekjøtt i dag :-)

Hehe, jeg er også veldig trøtt :p jeg ligger på sofaen og broderer med en film i bakgrunnen :) hunden og gubben ligger også her :) slapp hele gjengen etter å ha spist siste pakken med pinnekjøtt i dag :)
Åååå, det hørtes nydelig ut! Her i huset er det kun meg som liker pinnekjøtt så må hjem til foreldrene mine for å spise det i jula ;)

Så kjedelig! Her liker vi heldigvis mye av d samme. Den aller beste mate vi begge faktisk kan få er lutefisk :) d er d beste vi vet :) håper våre unger vil like d :p
Det er jeg helt enig i! Nesten ingenting som kan slå skikkelig lutefisk... Kanskje hjemmelaget finnbiff, men de er ganske like syns jeg :D

Back
Topp