Ønsker_andre_♡
Glad i forumet
Tusen takkWow! Nå ble jeg imponert. Så flink du er![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkWow! Nå ble jeg imponert. Så flink du er![]()
2011 er siste sesong jeg finner på nett i alle fall, og nrk legger jo alt de lager på nett, synes jeg.Utrolig kjekt med jordmødrenejeg så de sist jeg var gravid, men tror jeg må ta en runde til
er 2011 siste sesong?
Da har jeg nok sett det som ligger ute, men spørs om jeg husker alt. Det på tv2 må jeg sjekke ut2011 er siste sesong jeg finner på nett i alle fall, og nrk legger jo alt de lager på nett, synes jeg.
DEt finnes jo ting på andre kanaler, jeg har sett "beretninger og begynnelser" på tv2 sumo, men det så jeg faktisk før jeg visste at jeg var gravid. Det går jo diverse slike prgrammer på andre kanaler også, men jeg har ikke fått det med meg egentlig.
Wow, så fint det blir!! det tar jammen lang tid kan jeg tenke meg. Flink du er![]()
Jeg koser meg med mitt Disney-broderi![]()
Tar veldig lang tid jaWow, så fint det blir!! det tar jammen lang tid kan jeg tenke meg. Flink du er![]()
Hvor ofte kan den son sitter innerst i gangen gå forbi alle sine kolleger på vei til do og tilbake på en dag før noen mistenker noe?
På vei til nummer tre for dagen.
Legg til at folk lurer på om jeg holder på å sovne i lunsjen... Og magen innen dagen er omme er ganske så oppblåst...
6 uker til 12 uker. Spørs om det avsløres noe før. Vi får se.
Jeg også!! Kvalm som bare det og svimmel.. Godt det er med god grunn, så er det til å holde utFytti katta så dårlig jeg er i kroppen... Blir kvalm bare jeg snur litt fort på meg.
Uff, sender en klemFytti katta så dårlig jeg er i kroppen... Blir kvalm bare jeg snur litt fort på meg.
Fytti katta så dårlig jeg er i kroppen... Blir kvalm bare jeg snur litt fort på meg.

Åååå, det hørtes nydelig ut! Her i huset er det kun meg som liker pinnekjøtt så må hjem til foreldrene mine for å spise det i julaHehe, jeg er også veldig trøttjeg ligger på sofaen og broderer med en film i bakgrunnen
hunden og gubben ligger også her
slapp hele gjengen etter å ha spist siste pakken med pinnekjøtt i dag
![]()
Så kjedelig! Her liker vi heldigvis mye av d samme. Den aller beste mate vi begge faktisk kan få er lutefiskÅååå, det hørtes nydelig ut! Her i huset er det kun meg som liker pinnekjøtt så må hjem til foreldrene mine for å spise det i jula![]()
Det er jeg helt enig i! Nesten ingenting som kan slå skikkelig lutefisk... Kanskje hjemmelaget finnbiff, men de er ganske like syns jegSå kjedelig! Her liker vi heldigvis mye av d samme. Den aller beste mate vi begge faktisk kan få er lutefiskd er d beste vi vet
håper våre unger vil like d
![]()
Så gøy! Liker dine barn det?Det er jeg helt enig i! Nesten ingenting som kan slå skikkelig lutefisk... Kanskje hjemmelaget finnbiff, men de er ganske like syns jeg![]()